برگزاری همایش سبدهای بشارت در طبس

همایش “سبدهای بشارت” به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با حضور خواهران راهنمای زائر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس در تالار همایش های میقات این شهر برگزار شد.

طبس نیوز:همایش “سبدهای بشارت” به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با حضور خواهران راهنمای زائر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس در تالار همایش های میقات این شهر برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،همایش “سبدهای بشارت” به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با حضور خواهران راهنمای زائر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در تالار همایش‌های میقات این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این گفتمان دینی معرفتی حجت الاسلام”موسوی”، مدیر کارگروه تخصصی آموزش خانواده در خراسان رضوی با تشریح الگوی سبک زندگی دینی از دیدگاه سنت و سیره رضوی به تفاوت‌ها و نوع نگاه مردان و زنان اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه مردان سکوت را دوست دارند و از قابلیت‌های فکری بیشتر استفاده می‌کنند ولی زنان علاقه‌مند به گفت‌وگو هستند و از قابلیت‌های احساسی بهره می‌برند، مردان کلی نگر و زنان جزئی نگر هستند.

وی با بیان این که مردها هدف گرا و زن‌ها رابطه گرا هستند، افزود: بها دادن مردها به رابطه جسمانی و زن‌ها به رابطه عاطفی، تمایل مرد به نمایش قدرت و زن به آرامش، دریافت پیام عشق در مردان از راه چشم و در زنان از راه گوش و… از دیگر تفاوت‌های مردان و زنان است.به گفته وی، بیشتر اختلافات خانوادگی مربوط به اخلاق خانواده است و تکمیل فضایل اخلاقی متضمن سلامت روانی و جلوه های اجتماعی فرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + ده =