طبس دارای رتبه دوم موقوفه اجاره ای استان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه تعداد موقوفات اجاره ای بیرجند را ۳ هزار و ۸۴۴ مورد عنوان کرد و افزود: طبس با ۲ هزار و ۷۸۶ و فردوس با ۲ هزار و ۷۲ موقوفه اجاره ای به ترتیب در رتبه های بعدی است.

طبس نیوز:مدیر کل اوقاف و امور خیریه تعداد موقوفات اجاره ای بیرجند را ۳ هزار و ۸۴۴ مورد عنوان کرد و افزود: طبس با ۲ هزار و ۷۸۶ و فردوس با ۲ هزار و ۷۲ موقوفه اجاره ای به ترتیب در رتبه های بعدی است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،بیشترین موقوفات اجاره ای استان در بیرجند قرار دارد.خراسان جنوبی ۵ هزار و ۶۰۰ موقوفه دارد که برخی از آن‌ها شامل رقبات زیادی است به طوری که ۱۲ هزار و ۵۰۴ رقبه در منطقه به اجاره داده شده و بیشترین موقوفات اجاره ای در بیرجند است

.مدیر کل اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب تعداد موقوفات اجاره ای بیرجند را ۳ هزار و ۸۴۴ مورد عنوان کرد و افزود: طبس با ۲ هزار و ۷۸۶ و فردوس با ۲ هزار و ۷۲ موقوفه اجاره ای به ترتیب در رتبه های بعدی است.

حجت الاسلام «گرایلی» بدهی بالای دستگاه‌ها و بخش خصوصی به اوقاف و امور خیریه را یادآور شد و افزود: از ۲ سال قبل با همکاری رسانه‌ها و پیگیری‌های انجام شده بخشی از این بدهی‌ها وصول شده است.به گفته وی، میزان کل مطالبات اوقاف قابل برآورد نیست زیرا بخشی از آن شناخته و کارشناسی نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =