۱۵ برنامه فرهنگی ـ ورزشی در طبس انجام می‏شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی ـ ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان به‌مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.

طبس نیوز:رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس از برگزاری ۱۵ برنامه فرهنگی ـ ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان به‌مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایسنا ،ایرج توتونچی با اشاره به اجرای ۱۵ برنامه فرهنگی ـ ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان طبس از برگزاری این برنامه‌ها در دو بخش بانوان و آقایان توسط هیئت‌های ورزشی و با همکاری نهادها و ادارات مرتبط خبر داد.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف در دهه کرامت میزبان ورزشکاران دوی استقامت جاده ولایت و دوچرخه‌سواران فدائیان ولایت هستیم که از شهر طبس عبور می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، استقبال از کاروان دوی استقامتی و امداد جاده ولایت که از شلمچه به مشهد مقدس عزیمت و ۲۱ شهریورماه به طبس می‌رسند و استقبال از دوچرخه‌سواران فدائیان ولایت که از شهر بهاباد به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند را از برنامه‌های این اداره در دهه کرامت است.

توتونچی برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اقشار مختلف در دو بخش بانوان وآقایان شامل؛ مسابقات دارت، آمادگی جسمانی، همایش کوهپیمایی، مسابقات دوستانه بسکتبال، اعزام گروه‌های کوهنوردی، برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ، آغاز اولین دوره مسابقات لیگ فوتسال شهرستان و برنامه‌های فرهنگی مختلف حوزه جوانان که با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و ادارات و نهادهای مرتبط در سطح شهرستان برگزار می‌شود را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در دهه کرامت و هفته دفاع مقدس توسط اداره ورزش و جوانان طبس برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =