برگزاری کارگاه‌های آموزشی آئین رضوی و مهد خورشید در طبس

به‌مناسبت ایام دهه کرامت، کارگاه‌های آموزشی پژوهشی “آئین رضوی” و ادبیات قرآنی “مهد خورشید” در امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار می شود.

طبس نیوز:به‌مناسبت ایام دهه کرامت، کارگاه‌های آموزشی پژوهشی “آئین رضوی” و ادبیات قرآنی “مهد خورشید” در امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار می شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،این کارگاه‌های آموزشی با اهداف تبیین سیره علمی و عملی حضرت امام رضا (ع) و اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی با موضوعیت آموزه های اقتصادی و سیاسی حضرت امام رضا (ع) در رواق حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار می‌شود.

در این کارگاه‌ها مسابقات فرهنگی و پژوهشی و نشست‌های معرفتی ویژه نوجوانان و جوانان و برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی، هنری، ادبی شامل قصه گویی، آموزش شعر، کاردستی و آموزشی آیات و احادیث کاربردی با موضوع امام رضا (ع) مختص کودکان پیش بینی شده که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفته است.

همچنین طرح قرآنی آیه های نیایش با هدف ختم تلاوت نور به پیشگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) به صورت حضوری در این کارگاه‌های آموزشی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =