دنیا منتظر فرصت برای پاسخ به جنایات اسرائیل است

امام جمعه طبس گفت: مسلمانان مظلوم فلسطین حدود ۷۰ سال است که جنایات رژیم صهیونیستی را تحمل می‌کنند و اکنون بسیاری از کشور‌ها در انتظار فرصتی مناسب برای پاسخ به این جنایات هستند که حمله نظامی آمریکا به سوریه این فرصت را مهیا می‌کند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: مسلمانان مظلوم فلسطین حدود ۷۰ سال است که جنایات رژیم صهیونیستی را تحمل می‌کنند و اکنون بسیاری از کشور‌ها در انتظار فرصتی مناسب برای پاسخ به این جنایات هستند که حمله نظامی آمریکا به سوریه این فرصت را مهیا می‌کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به سالروز کشتار مردم مظلوم فلسطین در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا توسط صهیونیست‌های جنایتکار، اظهار داشت: رژیم صهیونستی از همان ابتدای شکل‌گیری، جز جنایت، خونریزی و آدم‌کشی، مورد دیگری در کارنامه خود ندارد.

وی ادامه داد: مسلمانان مظلوم فلسطین حدود ۷۰ سال است که جنایات صهیونیست‌ها را تحمل می‌کنند و اکنون بسیاری از کشورهای دنیا منتظر فرصتی مناسب برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

خطیب جمعه طبس با اشاره به شکست اوباما برای ایجاد اجماع به‌ منظور حمله نظامی به سوریه، تصریح کرد: چنانچه آمریکا حماقت کرده و به سوریه حمله کند، مطمئن باشد که فلسطینیان و همه‌ مسلمانان از این اقدام به‌عنوان یک فرصت برای پاسخ به رژیم صهیونیستی استفاده کرده و نخستین جایی که خاکش به آسمان برود تل‌آویو خواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به سمینار سراسری ائمه جمعه کشور و دیدار ائمه جمعه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: همان‎طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید فرموده‌اند باید مسئولان هم دوشادوش مردم در نمازهای جمعه حضور پررنگ داشته و با مشکلات مردم آشنا شوند و علاوه بر این نسبت به احداث مصلی‌های نماز جمعه نیز باید توجه بیشتری صورت گیرد.

تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، تأکید بر لزوم توجه بیشتر به سبک زندگی اسلامی، اشاره به دیدار کارگزاران حج با مقام معظم رهبری، درخواست برای محاسبه قبوض هزینه آب و برق مردم شهرستان طبس براساس مناطق گرمسیری و تقدیر از طبسی‌ها به دلیل حضور پرشور در نماز جمعه از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

نماز جمعه این هفته طبس به‌مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) در محل بارگاه منور برادر ایشان، حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =