اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تعداد ۲۰ برنامه محوری و بیش از ۲۰۰ ریزبرنامه برای اجرا طی هفته دفاع مقدس در شهرستان طبس پیش‌بینی شده است.

طبس نیوز:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تعداد ۲۰ برنامه محوری و بیش از ۲۰۰ ریزبرنامه برای اجرا طی هفته دفاع مقدس در شهرستان طبس پیش‌بینی شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،مهدی صادق احمدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از یک ماه پیش در شهرستان طبس، اظهار داشت: تعداد ۲۰ برنامه محوری و بیش از ۲۰۰ ریز برنامه برای اجرا طی هفته دفاع مقدس در شهرستان طبس پیش‌بینی شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان با امام جمعه، برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی، نواختن زنگ حماسه مقاومت در آموزشگاه‌ها، گردهمایی رزمندگان و ایثارگران، صبحگاه مشترک بسیجیان و یگان‌های نظامی و انتظامی، همایش رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، گردهمایی زنان ایثارگر و تجلیل از شهیده زن و برگزاری دو یادواره شهدا اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری همایش‌ها و جلسات متعدد روشنگری و بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری اردوهای مختلف حلقه‌های شجره طیبه صالحین، و فضاسازی ادارات، پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد، اماکن مذهبی و سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا طی هفته دفاع مقدس در شهرستان طبس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است که سبب احیای اسلام و معرفی انقلاب اسلامی به جهان شد.

وی در پایان تأکید کرد: اکنون نیز در دوران جنگ نرم وظیفه داریم تا با تکیه بر آموزه‌های دفاع مقدس، از حماسه‌آفرینی شهدا، رزمندگان و ایثارگران تجلیل کرده و فرهنگ ارزشی ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =