اعطای کاپ اخلاق به تیم طبس

در مسباقات کشوری پرس سینه شرق کشور که با قهرمانی خراسان جنوبی به پایان رسید کاپ اخلاق مسابقات به ورزشکاران شهرستان طبس تعلق گرفت.

طبس نیوز:در مسباقات کشوری پرس سینه شرق کشور که با قهرمانی خراسان جنوبی به پایان رسید کاپ اخلاق مسابقات به ورزشکاران شهرستان طبس تعلق گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر،این مسابقات با حضور ۱۲۷ نفر شرکت کننده از استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان در ۳ رده بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد.
دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت : در بخش تیمی این مسابقات خراسان جنوبی رتیه نخست ، خراسان رضوی رتبه دوم و سیستان بلوچستان رتبه سوم در سه رده نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان را کسب کردند .
فرهاد پور افزود : در این مسابقات در رده بزرگسالان در اوزان ۵۹ ، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و بالای ۱۲۰ کیلوگرم به ترتیب مهدی ربانی از خراسان جنوبی، علیرضا کوچی از خراسان جنوبی، حمید مالداری از خراسان رضوی، احمد پایون از سیستان و بلوچستان، داوود نی خنجی از خراسان جنوبی، هادی میر سیدی از خراسان رضوی، علی میر از سیتان و بلوچستان و حامد محمدی از خراسان رضوی مقام های اول را کسب کردند.
وی افزود: در رده نوجوانان نیز در اوزان ۵۳، ۵۹، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ کیلوگرم نیز به ترتیب حسین عباسی از خراسان جنوبی، مجتبی وهابی از خراسان جنوبی، مهدی صادقی از خراسان جنوبی، سلمان پرویزی از خراسان جنوبی، امیر قرایی از خراسان جنوبی، علی رحمتی از خراسان رضوی، فردین فاتح از خراسان رضوی و محمد میر اسماعیلی از خراسان جنوبی مقام اول را به خود اختصاص دادند.
وی یادآور شد: در رده جوانان نیز در اوزان ۵۹، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و بالای ۱۲۰ کیلوگرم نیز به ترتیب سعید روشندل از خراسان جنوبی، امیر رضا غلامی از خراسان جنوبی، روح الله قاسمی از خراسان جنوبی، علی عنایتی از سیستان و بلوچستان، حسن علیزاده قره چشمه از خراسان رضوی، علیرضا شمشیری از خراسان جنوبی، اشکان خراشادی از خراسان جنوبی و مرتضی خسروی از خراسان جنوبی مقام اول را کسب کردند.
دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: در رده پیشکسوتان نیز پیرمرد ۷۸ ساله پدر شهید از خراسان رضوی نفر اول شد.
به گفته وی، قهرمان قهرمانان این مسابقات داوود نی خنجی از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: کاپ اخلاق را به شهرستان طبس اعطا شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =