یک میلیون گردشگر از طبس گلشن بازدید کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تعداد گردشگران مربوط به شهرستان طبس است اظهارکرد: یک میلیون گردشگر از این شهر بازدید کردند.

طبس نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تعداد گردشگران مربوط به شهرستان طبس است اظهارکرد: یک میلیون گردشگر از این شهر بازدید کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،محمدرضا رضایی با اشاره به جاذبه‌های برجسته طبس اظهار کرد: این جاذبه‌های گردشگری شامل باغ گلشن، چشمه آب گرم مرتضی علی، روستای میغان، امامزاده حسین ابن موسی کاظم (ع)، طاق شاه عباسی و ارگ حکومتی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: تعداد یک ‌میلیون و ۷۵۷ هزار و ۹۲۴ نفر از این جاذبه‌ها دیدن کردند.

وی با بیان این‌که مزار کاهی، روستای چنشت، قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع)، سد برکوه، آب ترش و مزار سید حامد علوی از جاذبه‌های مهم شهرستان سربیشه است، گفت: در مجموع ۱۷ هزار و ۵۲۶ نفر از این جاذبه‌های گردشگری بازدید کردند.

رضایی با اشاره به این‌که فردوس دومین شهرستان خراسان جنوبی از لحاظ جذب گردشگر در تابستان امسال بوده است، افزود: گردشگران در این شهرستان بیشتر از امامزادگان فردوس، شهر تون، آبگرم فردوس، باغستان، مسجد جامع و مسجد تاریخی کوشک دیدن کردند.

وی گفت: ۴۵۹ هزار و ۶۰۰ نفر از این آثار تاریخی و گردشگری ارزشمند بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =