نخستین دوره تربیت مربی تخصصی تجوید، صوت و لحن قرآن کریم برگزار شد

مدیرعامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی تخصصی تجوید، صوت و لحن در این آستانه مبارک خبر داد.

طبس نیوز:مدیرعامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس از برگزاری نخستین دوره تربیت مربی تخصصی تجوید، صوت و لحن در این آستانه مبارک خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،حمزه سپهریان اظهار کرد: نخستین دوره تربیت مربی تخصصی تجوید، صوت و لحن ویژه خواهران با همکاری اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شد.

وی افزود: این دوره با حضور استاد برجسته قرائت قرآن از تیرماه سال ۹۲ آغاز شد.

مدیرعامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)طبس تصریح کرد: دوره تربیت مربی با هدف شناسایی نیروهای مستعد و تربیت آنان برای تدریس در دوره های آموزشی قرائت قرآن کریم در بخش تجوید، صوت و لحن برگزار شد.

سپهریان اظهار کرد: همچنین ایجاد زمینه و انگیزه در مربیان برای استمرار و تداوم دانش اندوزی در علوم قرآنی و مهارت‌های تدریس در سطوح علمی و تخصصی از دیگر اهداف برگزاری این دوره تخصصی بوده است.

وی بیان کرد: انتظار می رود در پایان دوره دانش آموختگان با فنون و روش‌های نوین، علمی و تخصصی تدریس و آموزش در تجوید، صوت و لحن آشنا شده و بتوانند تجربیات خود را در سطح شهرستان و موسسه بویژه طرح غنی سازی اوقات فراغت به اجرا بگذارند.

مدیرعامل موسسه آستانه مبارکه حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)طبس گفت: این دوره آموزشی در ۳۴ جلسه به‌صورت حضوری برگزار شد و تعداد ۱۸ نفر شرکت کردند.

سپهریان اظهار کرد: در پایان از طریق برگزاری آزمون کتبی و شفاهی توسط اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی گواهینامه معتبر اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =