۹۰۰ کودک زیر پوشش مهدهای طبس هستند

رئیس اداره بهزیستی طبس با بیان اینکه ۲۰ مهد کودک در طبس داریم، گفت: این مهدها ۹۰۰ کودک را تحت پوشش قرار می دهند

طبس نیوز:رئیس اداره بهزیستی طبس با بیان اینکه ۲۰ مهد کودک در طبس داریم، گفت: این مهدها ۹۰۰ کودک را تحت پوشش قرار می دهند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از ایسنا،وحید گازرانی گفت: در شهرستان طبس ۱۰مهد شهری و ۱۰روستا مهد وجود دارد که همگی خصوصی هستند.

وی با اشاره اینکه  ۳طرح در مهدکودک­های طبس اجرا می­شود، ادامه داد: طرح مربوط به پرداخت یاری برگ برای کودکان سه دهک پایین است که در این طرح به کودکان که والدین آنها نیازمند هستند مبلغی از شهریه، پرداخت می­شود.

گازرانی گفت: طرح یک وعده غذایی گرم نیز در تمامی روستا مهدها اجرا می­شود و طرح غنچه های هلال نیز با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان طبس در حال حاضر در ۲ مهدکودک در حال انجام است که در این طرح کودکان آموزش های امدادی متناسب با سن خود را دریافت می­کنند و کتاب­های قصه نیز برایشان تدارک دیده شده است.

مهدی حسن زاده کارشناس امور کودکان اداره بهزیستی شهرستان طبس نیز گفت: روزجهانی کودک بهانه ای برای ورود به دنیای کودکان است.

حسن زاده افزود: کودکان به حمایت ما نیاز دارند و هرگونه تغییر و تحول به نفع کودکان در جامه به اقدامات ما در مقیاس جامعه بستگی دارد.

وی ادامه داد: تامین زندگی و رعایت حقوق کودکان باید در اولویت همه برنامه­های خرد و کلان جامعه باشد و هرگونه قانون و مقرراتی که مستقیم یا غیر مستقیم زندگی کودکان را با سختی و رنج مواجه می­کند باید تغییر و اجرای آن متوقف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =