۱۱۰۷ زائر طبسی به سرزمین وحی اعزام می شوند

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از اعزام یک هزار و ۱۰۷ زائر شهرستان طبس به عمره مفرده تا پایان ماه مباره رمضان خبر داد.

طبس نیوز: مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از اعزام یک هزار و ۱۰۷ زائر شهرستان طبس به عمره مفرده تا پایان ماه مباره رمضان خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، ابوالفضل نوفرستی پنج شنبه شب در جمع زائران سرزمین وحی شهرستان طبس اظهارکرد: امسال برای اولین سال در طول تاریخ شهرستان طبس ۹ کاروان عمره داشته اند که حدود ۱۱۰۷ زائر تا ماه رمضان از طبس به سرزمین وحی اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان جنوبی تصریح کرد : در۹ ماهه آخر سال ۹۲ تاکنون حدود ۸۰۰ زائربه کربلای معلی و یک کاروان ۸۵ نفره زائرین به حج تمتع مشرف شده اند.

نوفرستی افزود: برای اولین بار همکاران ما در شهرستان طبس برای خدمت گزاری به زائرین بیت الله الحرام تحت عنوان عوامل ثابت هتل اعزام خواهند شد.

وی گفت: کاروانهایی که امروز درطبس اموزش می بینند چهارکاروان باقی مانده هستند که دوکاروان کسانی که سال گذشته ثبت نام شدند و دوکاروان کسانی که جدید ثبت نام شده اند و بدلیل استقبال خوب زایران طبسی از سهمیه استان یزد نیز یک کاروان گرفتیم و در مجموع سه کاروان از مرکز استان و یک کاروان از یزد اعزام خواهند شد.

وی درخصوص مشکل پیش آمده طی دو هفته قبل در تاخیر پرواز زائرین عمره گفت: مشکل پیش آمده مربوطه به شرایط جوی نامناسب بوده که پرواز با ۱۴ ساعت تاخیر انجام شد و یک عامل غیر قابل پیش بینی بوده و ارتباطی به کوتاهی مسئولین نداشته است.

نوفرستی تصریح کرد:سازمان هواپیمایی کشوری اجازه پرواز را نداد و امری طبیعی است و امنیت مسافر ملاک اصلی هر سفری است و کسی در این امر مقصر نیست و ما هم معتقدیم زائرین باید با ارامش و سلامت کامل به این سفر معنوی بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =