کشف جسد زن ۳۷ ساله در طبس/ پیدا شدن کودک ۲۰ ماهه وی

فرمانده انتظامى شهرستان طبس با اعلام خبر کشف جسد زن ۳۷ ساله در طبس افزود: بنا بر تحقیقات انجام شده کودک ۲۰ ماهه رها شده در طبس متعلق به مقتول است.

خبر طبس: فرمانده انتظامى شهرستان طبس با بیان کشف جسد زن ۳۷ ساله در طبس افزود: بنا بر تحقیقات انجام شده کودک ۲۰ ماهه رها شده در طبس متعلق به مقتول است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، فرمانده انتظامى شهرستان طبس با اعلام خبر کشف جسد زن ۳۷ ساله در طبس اظهار داشت: در تاریخ ۹۳/۷/۷ کودکى حدود ۲۰ ماهه که در آستان مبارک امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس رها شده بود پیدا شد.

سرهنگ جلالیان افزود: روز جمعه مورخ ۹۳/۷/۱۱ جسد زنى ۳۷ ساله در جاده خاکى منتهى به جوخواه پیداشد.

وی گفت: درمرحله اول پرونده جسد به عنوان مجهول الهویه مورد بررسى قرارگرفت اما در همان تاریخ، در اواخر شب هویت زن شناسایى شد.

فرمانده انتظامى شهرستان طبس گفت: جسد متعلق به خانمى از شهرستان خوربیابانک می‌باشد که در تاریخ ۹۳/۷/۶ مفقود گردیده است.

وی افزود: با بررسى‌هاى انجام شده از اولیاى دم معلوم شد کودک رهاشده درتاریخ ۹۳/۷/۷ در حوالى امامزاده متعلق به مقتول بوده است.

سرهنگ جلالیان بیان داشت: شواهد حاکى از آن است که زن باضربات چاقو به قتل رسیده است اما علت اصلى مرگ پس از اعلام نظر پزشکی قانونی مشخص خواهد شد.

وى افزود: چون جسد در شهرستان طبس پیدا شده است تحقیقات در باب اتفاقات روى داده بر عهده نیروى انتظامى طبس خواهد بود.

وى در پایان گفت: تحقیقات جهت روشن شدن دلایل قتل ادامه دارد.

18 دیدگاه دربارهٔ «کشف جسد زن ۳۷ ساله در طبس/ پیدا شدن کودک ۲۰ ماهه وی;

  1. با سلام. ازخداوند متعال برای این خانوم طلب امرزش میکنم وامیدوارم هرچه زودتر عاملان این جنایت پیدا وبه سزای اعمالشان برسن.

  2. امید وارم هرچه زودتر قاتل این خانم بی گناه و مظلوم پیدا بشه و به سزای عملش برسه من از همشهریهای مقتول هستم این خانم به قدری مظلوم ،بی سروصدا ،محجبه و بی گناه کشته شدامشب شب اول قبرشه براش دعا کنید.

    1. خانم زهرا واقای عباس که مطلع هستید نمیدونین چرا این مرحومرو اورده توی طبس ما ازین ناراحتیم که پاکی دار المومنین نباید با این اعمال غیر انسانی افراد شهرستانهای اطراف زیر سوال بره و پاک و سادگی وصداقت مردم نجیب میقات الرضا در سطح کشور خدشه دار بشه مقامات امنیتی شهر می بایستی اشراف اطلاعاتی بشتری نسبت به غیر بومیان داشته باشن طبس شهری حساس و امن و ارام است که به همین خاطر در تمام کشور محبوبیت خاصی دارد ما نمی خواهیم با اینگونه اعمال از سیر مسافرانی که حداقال یک شب را با طبسی ها زندگی میکنن از دست بدهیم

      1. باید به هر شکلی که امکان داره از مهاجرت غیر بومیان شهرستانهای دیگر به دار المومنین جلوگیری شود تا از غنای فرهنگی شهر کاسته نشود و شاهد این جور حوادث نباشیم

      2. خیلی بی انصافی کردید آقای دلسوز طبس و محمد و مهران
        ایشان در بیمارستان طبس مریضی داشته و به ملاقات مریضش می آمده که به عالت نامعلومی که شاید خصومت و یا دفاع از ناموسش بوده که مقاومت کرده و به طرز فجیعی به قتل رسیده
        اینکه شناسایی هم شده توسط همان بیمار بوده
        فردای قیامت شما و همه کسانی که توهین به این خانم کرده اید باید جوابگویی کنید
        والله اعلم

        1. ببیند دوست مطلع منظور بنده جلوگیری از بروز این گونه حوادث در شهر هستش و در شهری با امنیت بالای طبس جای تعجب دارد این چنین موضوعاتی تمام دوستانی که نظر دادن ومیدن قصد بی انصافی ندارن ما امیدواریم مسببان حادثه های این گونه در طبس هرچه سریتر پیدا و مجازات بشن و همچنین برای ان مرحومه هم طلب رحت خداوند رو خواستاریم این امنیت بالای طبس باعث میشه که همگان از برکاتش استفاده ببریم به هر حال اگر نظر بنده باعث ازرده خاطری جناب مطلع گردیده بنده از همین تریبون مراتب عذرخواهی خود را اعلام میدارم واز ایشون وسایرین تقاضا دارم پاسخ های خودتونو بر اساس احترام متقابل ارائه نمایید……..(فردای قیامت شما و همه کسانی که توهین به این خانم کرده اید باید جوابگویی کنید
          والله اعلم)اینگونه بیان خارج از فرهنگ هم اندیشی در راستای رسیدن به مراتب بالای پیشرفت در تمام سطوح میباشد دوست مطلع عزیز///.ولی بنده برای شما ارزوی توفیقات بیش از پیش مینمایم

  3. سلام جهت اطلاع رسانی این خانم بسیار محجه و سالم و پاکدامن بوده و احتمالا به خاطر امر به معروف و نهی از منکر موورد کینه توزی قرار گرفته ربوده و به قتل رسیده است

  4. این که مال طبس نبوده ولی چرا اورده اینجا جسد رو بعدا مشخص میشه تو طبس قتل خیلی کمه.ولی دعوا وطلاق متاسفانه زیاده…

  5. متاسفانه میزان وقوع جرایم و ناامنی در سطح شهرستان طبس خیلی زیاد شده و با این وضعیت نمی توان امید فردایی بهتر برای این خطه محروم داشت!

  6. خدایا چه بروز این شهر طبس اومده چرا این شهر اینجوری شده یکی گم میشه جنازه ها پیدا میشه بچه سر راهی این همه طلاق ودعوا…………..خدایا من همون شهر ساده و اروم ودور از این خبرا رو می خوام…..

    1. عزیزم ناراحت نباش کجاش رو دیدی
      چهارراه هوشمند هم ساختند بعدا افزایش امار تصادفاتش رو در میدان قدس بخون

    2. با سلام خدمت شما دوست عزیز باید گفت که تمام این مصیبت ها ریشه در اعتقادات ما دارد که نور خدایی در آن کم رنگ
      و یا بی رنگ شده لذا در این دوره زمانه باید به خداوند حکیم پناه برد با امر به معروف و نهی از منکر موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =