وزیر صنعت، معدن وتجارت درگذشت تعدادی از معدنکاران طبس را تسلیت گفت

در پیام مهدی غضنفری آمده است: با نهایت تألم و تأثر، وقوع حادثه معدن ذغال سنگ یال شمالی در طبس که منجر به فقدان تعدادی از تلاشگران خدوم و شریف شد همگان را متأثر و اندوهگین کرد. وزارت صنعت، معدن و تجارت ازبدو وقوع این حادثه کلیه تمهیدات مورد لزوم، اقدامات بایسته و امکانات مورد نیاز را به منظور مدیریت و کنترل این سانحه با هدف کاهش آثار مترتبه به خدمت گرفت.

وزیر صنعت، معدن وتجارت درگذشت تعدادی از معدنکاران طبس را تسلیت گفت وزیر صنعت،معدن وتجارت با صدور پیامی جان باختن تعدادی از معدنکاران طبس را تسلیت گفت.
به گزارش طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در پیام مهدی غضنفری آمده است: با نهایت تألم و تأثر، وقوع حادثه معدن ذغال سنگ یال شمالی در طبس که منجر به فقدان تعدادی از تلاشگران خدوم و شریف شد همگان را متأثر و اندوهگین کرد. وزارت صنعت، معدن و تجارت ازبدو وقوع این حادثه کلیه تمهیدات مورد لزوم، اقدامات بایسته و امکانات مورد نیاز را به منظور مدیریت و کنترل این سانحه با هدف کاهش آثار مترتبه به خدمت گرفت.

وی تاکید کرد درگذشت تعدادی از کارکنان معدنی که به حق باید آنان را الگوی بی‌بدیل و سربازان فداکار خط مقدم اقتصاد کشور نامید، ضایعه‌ای جانگذار و غیرقابل جبران برای ما است.

غضنفری ادامه داده است فعالیت غرورآفرین کلیه کارکنان عزیز و دست اندرکاران حوزه معدن کشور، تجلی پیوند ایمان، غیرت و خودباوری دلیرمردانی است که در آزمونی خطیر و تعلق خاطر به صیانت از منابع و منافع ملت سرافراز ایران اسلامی در اعماق زمین عملکردی موثر را به منصه ظهور می‌رسانند. وزارت صنعت، معدن و تجارت مفتخر به وجود چنین مردانی است که با جانفشانی، پایداری و پایمردی خود را نثار کشور و میهن اسلامی می کنند. بی تردید تجلیل از این فعالیت جهادگونه وظیفه ای مهم از سوی همگان و ماجور حضرت حق تعالی است.

وزیر صنعت افزوده است تأکید می‌ کنم کلیه دست‌اندرکاران وظیفه‌مند، مسئولیت مؤکد دارند وظایف و تعهدات خود را با قید فوریت در قبال این سربازان فقید و مصدومین حادثه ایفا نموده و نهایت مساعدت و معاضدت‌های شایسته را در کاهش تألمات روحی وابستگان، منسوبان و بازماندگان به انجام رسانند.

یادآور می شود، ریزش یکی از معادن زغالسنگ طبس موسوم به «یال شمالی» در حدود ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه جاری روی داد که جزئیات دلیل اصلی حادثه و تعداد معدنچیانی که دچار حادثه شده‌اند در حال بررسی است.شرکت آروین‌نوین بهره‌بردار معدن زغال سنگ طبس است و این معدن با نام «معدن یال‌شمالی مهندس راطبی» در زمینه استخراج زغال سنگ فعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =