مراجعه قریب به ۵ هزار نفر به بیمارستان طبس در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس گفت: بیش از پنج هزار نفر به بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس در تعطیلات عید نوروز مراجعه کردند.

به گزارش طبس نیوز، محمد شجاعی افزود: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان طبس و آمدن مسافران از نقاط مختلف کشور به این شهرستان در ایام تعطیلات عید نوروز، تمامی واحدهای بیمارستان جهت ارائه خدمت به مراجعین در آمادگی کامل قرار داشتند.
وی بیان کرد: در دو هفته تعطیلات نوروز حدود به پنج هزار خدمت در این بیمارستان ارائه شد که حدود۵۷۰ نفر به‌ صورت سرپایی در بخش اورژانس تحت مداوا قرارگرفته و در کمتر از شش ساعت مرخص شدند.

محمد شجاعی افزود: جهت رفاه حال همشهریان و مسافرین کلینیک تخصصی بیمارستان نیز فعال و با حضور متخصصین در ایام تعطیلات در این بیمارستان، ارائه خدمت به ۷۸۵ نفر صورت پذیرفت.

وی بیان داشت با توجه به وجود انبوه مسافران در سطح جاده ای شهرستان و شلوغی موجود، آمار بالایی از تصادفات را شاهد بودیم که روزانه به اورژانس مراجعه می‌کردند و در این مدت بالغ بر ۱۵۵ مصدوم تصادفی در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.

شجاعی گفت: در این بازه زمانی تعداد ۳۹ تولد نوزاد در این بیمارستان را شاهد بودیم که از این تعداد ۱۹ مورد از طریق عمل سزارین چشم به جهان گشوده اند.

وی از مراجعه دو هزار و ۸۳ نفر به صورت حضوری به درمانگاه عمومی و انجام ۱۴۲ عمل جراحی و بستری ۵۷۰ نفر و انجام سه هزار و ۲۶۴ خدمت در بخش های پاراکلینیکی را از کارنامه موفق بیمارستان طبس در این ایام دانست.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال پزشکان، پرستاران و سایر همکاران پشتیبانی، اداری و همکاری صمیمانه خانواده‌های آن‌ها در ایام تعطیلات نوروز، اظهار داشت: امیدواریم سال ۱۴۰۱ با کمترین چالش در حوزه سلامت مردم سپری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 13 =