۶۳ روستای استان یزد تا زمستان امسال گازرسانی می‌شوند

مدیر عامل شرکت گاز یزد: 63 روستای استان تا زمستان امسال گازرسانی می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به سیاست دولت در امر محرومیت‌زدایی، اعلام کرد: تاکنون ۹۳ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و ۶۳ روستای دیگر نیز تا زمستان امسال از این نعمت برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، ” علیرضا پیله‌ور” از مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان یزد به گازرسانی به شهرهای هرات، مروست، طبس، عشق آباد، مهردشت، نیر، بافق، بهاباد و خضرآباد، مطالعه گازرسانی به شهر ندوشن، گازرسانی به ۱۴۱ روستای استان و گازرسانی به محور صنعتی یزد – میبد – اردکان اشاره کرد.

وی در ادامه در تشریح روند اجرای این مصوبات، گفت: گازرسانی به شهر هرات با احداث ۸۳ کیلومتر شبکه و نصب ۱۱۰۰ انشعاب به پایان رسیده و احداث خط انتقال گاز هرات به مروست نیز به طول ۵۴ کیلومتر در حال انجام است.

 

پیله‌رو ادامه داد: عملیات گازرسانی به شهر مهردشت و غرب طبس نیز به بهره‌برداری رسیده و پروژه گازرسانی به شرق طبس هم در دست اقدام است.

 

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث خط انتقال گاز نیر، بافق و ندوشن آغاز شده و همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به شهر خضرآباد و فاز اول بافق در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به سیاست دولت در امر محرومیت‌زدایی، افزود: تاکنون ۹۳ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند و هم اکنون عملیات اجرایی ۶۳ روستا در حال انجام است که تا زمستان سال جاری از این نعمت برخوردار می‌شوند.

 

وی عملیات گازرسانی به محورهای صنعتی عقدا – اردکان و میبد – یزد را از مصوبات مهم سفر اول رییس جمهور به استان یزد برشمرد و گفت: گازرسانی به این محورها با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که با توجه به هدفمندی یارانه‌ها، نقش مهمی در رونق اقتصادی استان داشته است.

 

پیله‌ور در پایان تصریح کرد: مطالعه گازرسانی به شهر بهاباد، دیهوک و خرانق نیز انجام و عملیات گازرسانی به ۱۲۰ روستای مصوب دور سوم سفر هیات دولت نیز طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =