شهرستان طبس در جایگاه دوم کمترین سرانه فضای آموزشی خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی گفت: از نظر سرانه فضای آموزشی بعد از شهرستان بیرجند با ۴/۸۴ مترمربع به ازای هر دانش آموز، طبس کمترین فضای آموزشی را دارد و نسبت سرانه فضای آموزشی ۶/۱۹ مترمربع است.

به گزارش پایگاه خبری طبس‌نیوز، حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه طبس به مناسبت روز معلم با سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت روز معلم، انتصاب آقای رخسارپور را تبریک گفت و آروزی توفیقات روزافزون برای ایشان از خداوند خواستار شد.

امام جمعه طبس در ادامه در خصوص کمبود فضای آموزشی در شهر طبس تاکید کرد و خواستار مساعدت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی نسبت به این شهرستان را داشت.

در این دیدار سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی شهرستان طبس را یکی از ظرفیت‌های مهم و تاثیرگذار استان خراسان جنوبی برشمرد.

حامد رخسارپور افزود: از نظر سرانه فضای آموزشی بعد از شهرستان بیرجند با ۴/۸۴ مترمربع به ازای هر دانش آموز، طبس کمترین فضای آموزشی را دارد و نسبت سرانه فضای آموزشی ۶/۱۹ مترمربع است.

وی با تصریح بر اینکه ظرفیت‌های بالقوه خیری در سطح شهرستان طبس موجود است گفت: باید با همکاری دو جانبه یا چند جانبه نسبت به حل شبکه مسائل و زیرساخت‌های آموزشی اقدام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =