اعزام ۷۰ خواهر بسیجی طبس به اردوی جهادی یکروزه در روستای اصفهک/ +تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تعداد ۷۰ نفر از خواهران بسیجی در اردوی جهادی یک روزه در قالب حلقه‌های صالحین با حضور در روستای اصفهک طبس در جمع آوری محصول زعفران به کشاورزان این روستا کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، سرهنگ مهدی صادق‌احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: اردوهای جهادی در راستای فرهنگ کار و تلاش در بین مردم به ویژه جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردوها در قالب اردوهای پانزده روزه مربوط به دانشجویان، اردوی هفت روزه ویژه پایگاه‌های بسیج محلات، که معمولا این اردوها در ایام فراغت تابستان برگزار می‌شود و اردوهای یک روزه ویژه حلقه های صالحین برگزار می‌گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ هزار نفر به اردوهای جهادی یکروزه شهرستان طبس اعزام شده‌اند افزود: شرکت کنندگان در اردوهای یکروزه در قالب حلقه های صالحین حدود پنج ساعت به مناطق روستایی و محروم اعزام می‌شوند و در زمینه های کشاورزی، عمرانی و فرهنگی به این مناطق کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: بیشترین اردوهای جهادی در شهرستان طبس بخش کشاورزی و در جمع آوری محصولات گندم، جو و میوه ها در فصل‌های مختلف سال است.

صادق‌احمدی گفت: همچنین در کارهای عمرانی نظیر کمک به ساخت و ساز مساجد و مجموعه های ورزشی روستاها و در کارهای فرهنگی نیز خدمات زیادی صورت پذیرفته است.

وی گفت: اکنون نیز که فصل جمع آوری محصول زعفران است.و نیاز به نیروی انسانی بیشتری برای جمع آوری محصول دارد اردوی یک روزه در این خصوص برنامه ریزی شد و تعداد ۷۰ نفر از خواهران در اردوی جهادی یک روزه با حضور در روستای اصفهک طبس در جمع آوری این محصول به کشاورزان این روستا کمک کردند.

وی افزود: تعدادی از خواهران نیز در قالب حلقه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج در همین روز به پَر کردن گل های زعفران پرداختند.

صادق‌احمدی خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی بر اساس شناسایی های که صورت گرفت کشاورزانی که نیروی انسانی کمتری داشتند و یا در جمع آوری محصولشان مشکل داشتند کمک شد و مورد استقبال کشاورزان این روستا قرار گرفت.

عکس:
DSC_0150

DSC_0142

DSC_0085

DSC_0083

DSC_0075

DSC_0073

DSC_0072

DSC_0062

DSC_0061

DSC_0222

DSC_0219

DSC_0183

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − ده =