ورود و خروج مسافر از فرودگاه طبس ۳۱ درصد افزایش یافت

مدیر فرودگاه طبس با اشاره به اینکه جمع مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است، گفت: در مجموع ۵ هزار نفر از فرودگاه شهرستان طبس پرواز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، امین‌الله صولتی عصر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۳۵ هزار و ۳۶۱ کیلوگرم بار در این فرودگاه جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این فرودگاه از سال ۷۲ به بهره برداری رسیده و مسیر توسعه خود را طی کرده و جزو فرودگاه‌های برخوردار است و همچنین از نظر زیرساخت‌های عملیاتی نیز بسیار کامل است.

مدیر فرودگاه طبس بیان کرد: یکی از موفقیت‌های فرودگاه طبس ساخت برج جدید آن است که در سال آینده به اتمام می‌رسد و این فرودگاه از نظر یگان‌های امنیتی حفاظتی کامل است.

صولتی تصریح کرد: همچنین در فرودگاه طبس به دلیل تنوع در پروازها اقدامات زیادی انجام شده است که اعتباراتی نیز به آن تعلق گرفته که جاده ایمنی و بهسازی به باند فرودگاه, حفر چاه عمیق با اعتباری بالغ بر ۷ میلیون تومان, بهسازی اطراف سایت رادار با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان از اهم این اقدامات در این فرودگاه است.

مدیر فرودگاه طبس بیان کرد: همچنین ترمیم کانال‌های تأسیساتی با ۵۰ میلیون تومان اعتبار و احداث کانال جدید با ۳۰میلیون تومان اعتبار انجام شده است و ۵۰ عدد چرخ دستی برای حمل بار مسافر نیز از مرکز تهیه شده است.

صولتی خاطرنشان کرد: مانیتورهای قدیمی ترمینال با مانیتورهای LED تعویض شده که اعتبار آن از مرکز بوده و همچنین آسفالت بلوار خروجی فرودگاه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان زیرسازی شده است.

وی افزود: احداث پارکینگ خودرویی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و انجام ایزولاسیون پشت بام فرودگاه با ۸۰ میلیون تومان اعتبار و توسعه نمازخانه‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این فرودگاه است.

مدیر فرودگاه طبس اظهار داشت: همچنین مطالعه و طرح ساختمان تکنیکال و برج جدید مراقبت پرواز و اجرای فنس حفاظتی سایت رادار با اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده در فرودگاه طبس است.

صولتی گفت: در ۱۰ ماهه امسال در حوزه تعداد پروازها افزایش نداشتیم و میزان پروازها مشابه سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =