بانک توسعه و تعاون طبس پروانه های فعالیت نظام صنفی را به عنوان تضمین می پذیرد 

دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس گفت: پروانه های فعالیت صنفی از اعتبار بالایی برخوردار است و به عنوان تضمین مورد تایید دادگستری طبس و بانک کشاورزی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس، ظهر امروز جلسه ای در دفتر نظام صنفی کارهای کشاورزی با حضور رئیس هیئت مدیره نظام صنفی و دبیر اجرایی و کرمی ریاست بانک توسعه تعاون شعبه طبس برگزار شد.

مسعودرضا بندگی دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس در همین رابطه به خبرنگار طبس نیوز گفت: به عنوان دبیراجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی ومنابع طبیعی شهرستان طبس ازتوجه ریاست بانک توسعه تعاون شعبه محترم طبس و رییس اعتبارات آن بانک تشکر می کنم.

وی افزود: در جلسه امروز که به پیشنهاد ریاست بانک در محل دبیرخانه نظام صنفی برگزار گردید رئیس هیئت مدیره نظام صنفی به بیان مشکلات  بخش کشاورزی ودامداری پرداخت.

دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس گفت: پروانه های فعالیت صنفی از اعتبار بالایی برخوردار است و به عنوان تضمین مورد تایید دادگستری طبس و بانک کشاورزی است.

مسعودرضا بندگی بیان کرد: در این جلسه آقای کرمی رییس توسعه بانک توسعه و تعاون طبس گفتند برای حمایت ازبخش تولید که با توجه به خشکسالی های چندساله متضرر شده اند و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل بانک توسعه تعاون طبس آمادگی همکاری با نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس  و بهره برداران فوق را دارد.

وی گفت: رئیس بانک توسعه و تعاون در ادامه این جلسه گفتند حاضر است تسهیلاتی به کشاورزان و دامدارانی که طرح دارند ارائه نمایند.

دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس خاطرنشان کرد: جا دارد که از این حرکت ایشان در حمایت از تولیدکننده تشکر و قدردانی شود امیداست که با این حرکت ریاست محترم بانک فصل جدیدی برای این قشرتولیدکننده ومولدبازشود.

انتهای خبر/ ۱۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پانزده =