فاز اول برق‌رسانی به منطقه نمونه گردشگری آب گرم مرتضی علی طبس اجرا شد

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طبس گفت: فاز اول پروژه برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری سلامت و آبگرم مرتضی علی طبس انجام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، رسول بهبهانی افزود: منطقه نمونه گردشگری سلامت و آبگرم مرتضی علی از شاخص ترین جاذبه های استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس است.

وی ادامه داد: این منطقه دارای قابلیت و پتانسیل بالای جذب گردشگر داخلی وخارجی است و سالیانه مورد بازدید صدها هزار مسافر و گردشگر قرار می‌گیرد.

بهبهانی بیان کرد: این اثر به دلیل عدم وجود زیر ساخت‌های لازم و تاسیسات گردشگری مناسب از قبیل هتل، مهمانپذیر، رستوران، کافی شاپ و… نتوانسته در حد قابلیت خود در رشد اقتصادی منطقه تاثیر گذار باشد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طبس افزود: در راستای توسعه زیرساخت‌های لازم جهت رونق بیش از پیش صنعت توریسم وجذب گردشگران داخلی وخارجی و تحقق سیاست‌ها.و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، اجرای فاز اول پروژه برق‌رسانی به منطقه نمونه گردشگری سلامت و آبگرم مرتضی علی طبس با اعتباری معادل یک میلیارد ریال از محل منابع استانی به اتمام رسید.

وی گفت: امید است باعنایت و نگاه ویژه معاونت محترم استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس به زیر ساخت‌های گردشگری شهرستان به‌زودی شاهد رونق وشکوفایی صنعت گردشگری در منطقه باشیم.

5 دیدگاه دربارهٔ «فاز اول برق‌رسانی به منطقه نمونه گردشگری آب گرم مرتضی علی طبس اجرا شد;

  1. زیبایی منطقه ی حمام مرتضی علی به بکر بودن و طبیعی بودن آن است . همه به یاد داریم ۱۰ سال پیش در مسیر رودخانه ی حتی یک زباله نبود اما حالا وقتی مسیر دسترسی آسان شد دیگر خبری از آن زیبایی و آرامش نیست. متاسفانه خیلی از تصمیمات کارشناسی شده نیست. طبیعت را دریابیم

  2. قشنگی طبیعت به بکر بودن ان است وقتی برایه تفریح به طبعت میروی میخواهی ساعاتی از تکنولزی دو باشی بردن برق وزدن هتل کار اشتباهی است

  3. با سلام
    با اینکار علاوه بر الوده کردن منطقه طبسی ها از طبیعت بکر خور محروم شده و پس از چند سال کوهی از زباله و طبیعتی دست خورده خواهیم داشت حتی اسفالت کردن راه حمام هم اشتباه بود رونق گردشگری به چه بهایی؟ همه جا شلوغ و سیلی از جمعیت بی فرهنگ در اطراف، دیگه همه جا شده جولانگاه مثلا توریستهای بیرجندی رسوندن برق مرگ منطقه اب گرم رو رقم میزنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =