بانوان اسفندیاری با تجمع در زمین ورزشی مانع بازی آقایان شدند

صبح امروز بانوان اسفندیاری با تجمع در زمین ورزشی این روستا مانع بازی والیبال آنها شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، تعدادی از زنان و دختران روستای اسفندیار در اعتراض به نبود امکانات ورزشی برای بانوان در زمین والیبال مدرسه تجمع کرده و مانع انجام بازی آقایان شدند.

بانوان اعتراض کننده خواستار تعیین مکانی برای ورزش خواهران شدند.

شایان ذکر است که روستای اسفندیار با ۱۲۰۰ نفر جمعیت فاقد سالن ورزشی بوده و غیر از یک سالن تنیس روی میز که اخیرا توسط دهیاری آماده سازی شده فضای دیگری برای ورزش بانوان وجود ندارد.

این در حالی است که جمعیت جوان روستا خواهان زمین و سالن ورزشی هستند‌.

دهیار روستای اسفندیار با گلایه از بنیاد مسکن طبس گفت: یک زمین ورزشی که با همکاری دهیاری و شورای اسلامی از پایگاه بسیج خریداری شده و برای والیبال خواهران آماده سازی و تسطیح شده بود با ممانعت بنیاد مسکن مواجه شد و به رغم هزینه های صورت گرفته این پروژه به سرانجام نرسید.

عباس امیری افزود: بنیاد مسکن این زمین را به اهالی واگذار کرده و مردم را در مقابل دهیاری و شورا قرار داده است.

وی با اشاره به پیگیری های زیاد صورت گرفته برای حل این مشکل گفت: حل این مسئله تنها از طریق تفاهم و نگاه مثبت بنیاد مسکن قابل حل است، از بخشدار دیهوک و  معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس می خواهم برای تسریع در ساخت زیرساخت های ورزشی در روستای اسفندیار این موضوع را پیگیری و مرتفع نمایند.

دیدگاهی در “بانوان اسفندیاری با تجمع در زمین ورزشی مانع بازی آقایان شدند

  1. ایا حق یک روستا با ۱۲۰۰ نفر جمعیت نیست یک سالن سرپوشیده داشته باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. چند سال پیش در سفر مقام معظم رهبری به یزد ۷۰ در صد بودجه یک سال ورزشی سر پوشیده به تصویب رسید که لازم بود از بنیاد مسکن زمین تهیه شود که با کم کاری همین آقایون متاسفانه هم بودجه پرید هم سالن ورزشی . حال بنیاد مسکن مقصره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 7 =