اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مهر ماندگار طبس

«احمد طالبیان مقدم» در جمع نمازگزاران جمعه از اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مهر ماندگار شامل راه دیهوک – راور، بیمارستان یک‌صد تختخوابی، شرکت بتن سبک کانسرام و کارخانه سیمان و پیگیری مسئولان برای سهم طبس از خط انتقال آب به استان یزد خبر داد.

فرماندار طبس در جمع نمازگزاران جمعه گزارشی از پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص سهم طبس از خط دوم انتقال آب به استان یزد و پروژه‌های مهر ماندگار بیان کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ روز جمعه ۲۲ دی ماه پس از برگزاری نماز عبادی – سیاسی جمعه «احمد طالبیان مقدم» با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، بر لزوم وحدت و همدلی بین مسئولان تأکید کرد و منویات روشنگرانه اخیر معظم له را خنثی کننده بخشی از توطئه دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری دانست.

وی با بیان اینکه همه چیز در سایه وحدت به دست می‌آید، وحدت بین مسئولان شهرستان را فرصتی غنیمت برای پیشبرد اهداف و امور عنوان کرد.

این مقام مسئول به سفر خود به اتفاق امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس شورای اسلامی شهرستان به تهران برای پیگیری مسائل مربوط به راه‌های شهرستان و پروژه‌های مهر ماندگار اشاره و بیان داشت: قول اختصاص مبلغ نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان برای پروژه‌هایی شامل راه دیهوک – راور، بیمارستان یک‌صد تختخوابی و نیز کمک به شرکت بتن سبک کانسرام و کارخانه سیمان طبس از دستاوردهای این سفر بود.

طالبیان مقدم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به دغدغه‌هایی در خصوص سهم طبس از خط دوم انتقال آب به استان یزد، بدین منظور جلسات کار‌شناسی متعددی در شهرستان برگزار شد و همچنین در جلسه مسئولان شهرستان با استاندار یزد موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نیز در جلسه با وزیر نیرو نگرانی مردم و خواسته به حق شهرستان منعکس شد.

وی دستاوردهای جلسه خود به اتفاق امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار یزد با وزیر نیرو را مهم برشمرد و ادامه داد: وزیر نیرو در این جلسه که هجدهم دی در تهران برگزار شد از مسئولان و به ویژه شرکت آب منطقه‌ای استان یزد خواست تا مواردی از قبیل سد‌ها یا چاه‌های استان که از برنامه می‌ان‌مدت است را ملاک تصمیم‌گیری قرار ندهند و مقرر شد مردم شهرستان طبس از خط دوم انتقال آب به استان یزد بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان طبس ضمن تقدیر از وزیر نیرو به دلیل قول مساعد وی برای انتقال آب به شهرستان طبس، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا نتیجه نهایی بررسی‌ها برای انتقال آب به شهرستان طبس ظرف دو ماه آینده و حداکثر تا پایان امسال به اطلاع مردم شهرستان طبس برسد.

طالبیان مقدم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تصمیم مسئولان برای بکار گیری فرزندان ذکور جان‌باختگان حادثه اخیر معدن زغال سنگ در شرکت زغال سنگ پروده خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =