طرح ترافیکی نوروز از امروز در طبس آغاز شد

رئیس اداره راه و شهرسازی طبس با اشاره به انجام آغاز طرح ترافیک نوروزی از امروز گفت: اداره راه و شهرسازی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و دیگر ادارت مرتبط با حمل و نقل جادهای امروز طرح ترافیک نوروزی را همراهی می‌کنند.

طبس نیوز: رئیس اداره راه و شهرسازی طبس با اشاره به انجام آغاز طرح ترافیک نوروزی از امروز گفت: اداره راه و شهرسازی، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و دیگر ادارت مرتبط با حمل و نقل جادهای امروز طرح ترافیک نوروزی را همراهی می‌کنند.

علی اکبر رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسافران، مسیر سفر را نیز بخشی از سفر خود بدانند و سعی کنند با توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی شرایط ایمنی را برای همسفران خود فراهم کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیرهای منتهی به شهرستان طبس دو طرفه هستند، رانندگان  از استراحتگاه‌های موجود در طی مسیر استفاده کنند و با کمال آرامش به حرکت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به مسیر خور بیابانک تا طبس و طولانی بودن مسیر، از رانندگان خواست: نسبت به تامین سوخت خودرو خود اطمینان حاصل کرده و سپس به حرکت خود ادامه دهند.

رحیمی عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی راهداران با هزار و ۴۰۰ اکیپ در قالب ۱۱ هزار و ۵۰۰ راهدار در راه‌های کشور مستقر می‌شوند و به مسافران نوروزی خدمت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =