استاندار خراسان جنوبی امامزاده حسین(ع) طبس را زیارت کرد+عکس

استاندار خراسان جنوبی در جریان نخستین سفر خود به طبس بعد از الحاق به این استان در بدو ورود، امامزاده حسین‌بن موسی‌ الکاظم (ع) این شهر را زیارت کرد.

طبس نیوز: استاندار خراسان جنوبی در جریان نخستین سفر خود به طبس بعد از الحاق به این استان در بدو ورود، امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) این شهر را زیارت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، در نخستین روزهای الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، قهرمان رشید، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز به این شهرستان سفر کرد.
استاندار خراسان جنوبی مرقد مطهر امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس را زیارت کرد
استاندار خراسان جنوبی در بدو ورود به طبس به همراه جمعی از مدیران کل و معاونان استاندار در محل ورودی «باب الشهدا» آستان مبارک امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) این شهر حضور یافت و مورد استقبال گرم امامان جمعه، فرماندار ویژه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان طبس قرار گرفت که در این جریان هر یک از مسئولان حاضر به استاندار معرفی می‌شدند.

در ادامه استاندار و حاضران با حضور در گلزار شهدای مدفون در جوار امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس، با قرائت زیارتنامه شهدا و قرار دادن گل بر روی قبور مطهر شهیدان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

استاندار و حاضران همچنین ضمن قرائت زیارتنامه حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، مرقد مطهر این امامزاده را زیارت کردند.

قرار است استاندار و همراهان وی در ادامه در سه جلسه جداگانه با ائمه جمعه، کارکنان فرمانداری و بخشداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی طبس آشنا شوند.

افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران در طبس و شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر نیز پایان‌بخش برنامه‌های سفر قهرمان رشید به طبس خواهد بود.

عکس:(برای بزرگنمایی روی عکس ها کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یازده =