جلوگیری از انتقال مرکز رشد به ساختمان جدید

شرکت های فعال در مرکز رشد و فناوری طبس در نامه ای خطاب به نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، سرایا ن و بشرویه در مجلس شورای اسلامی جابجایی این مرکز رشد و انتقال آن به محل پیشنهادی فرمانداری طبس را باعث نابودی شرکت های فعال در این مرکز دانستند.

طبس نیوز: شرکت های فعال در مرکز رشد و فناوری طبس در نامه ای خطاب به نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، سرایا ن و بشرویه در مجلس شورای اسلامی جابجایی این مرکز رشد و انتقال آن به محل پیشنهادی فرمانداری طبس را باعث نابودی شرکت های فعال در این مرکز دانستند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، بعد از اینکه فرمانداری طبس از مرکز رشد و فناوری این شهرستان خواست تا مکان فعلی خود را تخلیه کرده و به ساختمان جدیدی که مربوط به اداره کار، تعاون و رفاهی اجتماعی طبس بوده نقل مکان کنند، هشت شرکت مستقر در این مرکز در نامه ای به نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، سرایا ن و بشرویه در مجلس شورای اسلامی خواستند تا جلوی این جابجایی گرفته شود.

در بخشی از این نامه که در اختیار ایسنا قرار گرفته، خطاب به نماینده شهرستان طبس در مجلس آمده است:

«اخیرا مجموعه فرمانداری توان خود را به کار گرفته تا مرکز رشد طبس را از ساختمان فعلی خود اخراج کرده و بخشداری مرکزی را در این ساختمان مستقر کند.

ساختمان پیشنهاد شده توسط فرمانداری طبس برای استقرار مرکز رشد از نظر مکان و فضای داخلی و مالکیت به هیچ عنوان در حد شرکت های فعال در مرکز رشد طبس نیست؛ ۱۰ شرکت دانش‌بنیان و جمع کردن آنها در سه اتاق در ساختمان پیشنهادی که در پایین ترین نقطه شهر قرار داشته و از نظر بازاریابی و رفت و آمد مردم با محدودیت‌هایی مواجه است، شرکت های دانش‌بنیان مرکز رشد طبس را نابود خواهد کرد.

متاسفانه در حال حاضر علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی و لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان و نقش برجسته این شرکت ها در تولید علم و زمینه سازی جهت اشتغال، معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی طبس قصد خروج شرکت‌های دانش‌بنیان مرکز رشد طبس از محل فعلی را دارند و درخواست ما از نماینده طبس در مجلس این است که اگر توان حمایت از این شرکت ها و موسسات دانش بنیان را دارند در یک ماه باقی مانده از پایان کار دولت جلو این اقدام گرفته شود.»

image_gallery-4.jpg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هجده =