انتقال آب به خراسان جنوبی مهمترین الویت مدیریت جدید استان باشد

نماینده مردم شهرستانهای طبس ، فردوس ، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب مهمترین دغدغه و نیاز آینده خراسان جنوبی است و انتقال آب به استان مهمترین الویت مدیریت جدید استان باشد.

طبس نیوز: نماینده مردم شهرستانهای طبس ، فردوس ، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: آب مهمترین دغدغه و نیاز آینده خراسان جنوبی است و انتقال آب به استان مهمترین الویت مدیریت جدید استان باشد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد علی عبدالله زاده اظهار کرد: آب نقش مهمی در توسعه همه جانبه خراسان جنوبی داردو این اقدام اساسی و الویت کاری باید مورد توجه استاندار جدید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه انتقال آب در برخی استانها از جمله یزد  وارد فاز دوم اجرا شده است گفت: متاسفانه در خراسان جنوبی هیچ اقدام اساسی در این خصوص صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهرستانهای طبس ، فردوس ، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بر توجه به زیر ساخت های استان تاکید کرد و افزود: لازم گسترش و توسعه صنعت خراسان جنوبی  ،انتقال آب به این  استان است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات انتقال آب از خارج استان باید هرچه سریعتر اجرا گردد گفت : نمایندگان استان برای تحقق و عملیاتی کردن این مهم و همکاری های لازم مصمم هستند.

نماینده مردم شهرستانهای طبس ، فردوس ، بشرویه و سرایان با بیان اینکه توسعه استان به آب بستگی دارد اظهار کرد: باید اعتبارات ملی واستانی برای این مهم اختصاص یابد و تلاش مضاعفی برای اجرایی نمودن آن صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اخذ عوارض ، فروش زمینهای کشاورزی و یا هر اقدامی دیگری در تحقیق و اجرایی شدن این مهم موثر است اظهار کرد: پروژه انتقال آب به استان باید هر چه سریعتر اجرایی گردد.

لزوم توجه مسئولان استان به طبس
عبدالله زاده بر لزوم توجه مسئولان استان به این شهرستان تاکید کردو گفت : به رغم گذشت ۶ ماه از الحاق طبس به خراسان جنوبی هنوز خواسته ها وانتظارات مردم این شهرستان محقق نشده است .

نماینده مردم شهرستانهای طبس ، فردوس ، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به دید استانی به شهرستانها توجه و از تنگ نظری دوری کنیم  اظهارکرد:همچنان نارضایتی مردم طبس سیر صعودی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شش =