هتل امیر افتتاح شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی هتل امیر واقع در روبروی باب السلام آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم افتتاح و رسماً شروع به فعالیت نمود.

طبس نیوز:با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی هتل  امیر واقع در روبروی باب السلام آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم افتتاح و رسماً شروع به فعالیت نمود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس،ظهر روز دوشنبه، “احمد طالبیان مقدم” معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس “رضایی” مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی و تعدادی از مسئولان با حضور در محل هتل امیر شهرستان، این هتل یک ستاره را افتتاح کردند.

رضایی در این مراسم با اشاره به اینکه کشور ایران جزء ۵ کشور اول دنیا در زمینه ایجاد گردشگری است گفت: گردشگری در ایران تا کنون توانسته است ۷ درصد ایجاد اشتغال نماید.

وی همچنین با اشاره به وجود جاذبه های گردشگری موجود در استان گفت: بهترین مجتمع های آب درمانی در استان خراسان جنوبی واقع شده است.

وی همچنین یاد آور شد: حفظ و نگهداری جاذبه های گردشگری و تاریخی مانند حفظ کردن شناسنامه ملی خودمان است که اگر این جاذبه ها مخدوش شوند شناسنامه خودمان مخدوش شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در حوزه گردشگری بیشترین آمار جاذبه های گردشگری در حوزه های مختلف مقام اول را در استان متعلق به شهرستان طبس می باشد که طبق گزارشات در چهارماه اخیر ۲.۵۵۰.۰۰۰ نفر از حوزه های گردشگری شهرستان بازدید کردند که این آمار نسبت به شهرهای دیگر استان دارای تفاوت قابل توجهی است.

رضایی در خصوص ابنیه تاریخی و جاذبه های گردشگری طبس افزود: تعداد بناها و جاذبه های گردشگری در طبس حدود ۳۰۰ مورد است که تا کنون ۵۰ مورد آن به ثبت رسیده است.

شایان ذکر است هتل امیر با ۹۰۰ مترمربع زیربنا، دارای ۲۰ اتاق و ظرفیت اسکان ۹۰ نفر را دارد که به طور مستقیم برای ۷ نفر ایجاد اشتغال نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 3 =