واگذاری زمین به شرکت سرمایه گذاری فولاد طبس ایرانیان

طی جلسات متعدد با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مهندسان شرکت فولاد طبس ایرانیان، اقدامات واگذاری زمین به این شرکت صورت گرفت.

طبس نیوز:طی جلسات متعدد با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مهندسان شرکت فولاد طبس ایرانیان، اقدامات  واگذاری زمین به این شرکت صورت گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس،طی جلسات متعدد با حضور “احمد طالبیان مقدم” معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس و مهندسان شرکت سرمایه گذاری فولاد طبس ایرانیان و تعدادی از مسئولان دستگاه های ذیربط در محل فرمانداری طبس، اقدامات لازم در خصوص واگذاری زمین به شرکت سرمایه گذاری فولاد طبس ایرانیان انجام گرفت.

طالبیان مقدم در این جلسات ضمن تشکر از فعالیت های مهندسان و سرمایه گذاران شرکت مذکور گفت: زمین انتخاب شده توسط شرکت مکان خوبی است که امیدواریم هر چه سریعتر مجوزات لازم اخذ و کلنگ زنی این کارخانه عظیم انجام گیرد که در این زمینه تمام مسئولان ذیربط شهرستان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گفته “شه پرست” مدیرعامل شرکت فولاد طبس ایرانیان کارخانه فولاد اسفنجی با ظرفیت ۳۰۰.۰۰۰ تن و اشتغال زایی بسیار بالا به زودی و پس از واگذاری زمین در طبس کلنگ زنی خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: این کارخانه قرار بود در منطقه دیگری از کشور احداث شود که با صحبت ها و جلساتی که با “عبدالله زاده” نماینده شهرستان و “طالبیان مقدم” فرماندار شهرستان طبس صورت گرفت، قرار بر احداث این کارخانه در طبس شد.

“عزیزی” مدیر فنی کارخانه فولاد طبس نیز در تشریح کارخانه مزکور گفت: در بحث خرید و انتقال لوازم و امکانات کارخانه هیچ گونه تحریمی وجود ندارد. این کارخانه با وجود فیلترهای قوی هیچ گونه آلودگی زیست محیطی برای شهرستان در پی نخواهد داشت و همچنین مشاغل جنبی این کارخانه آنقدر زیاد است که با احداث آن چهره شهر متحول خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =