شهردار منتخب شورای چهارم شهر طبس استعفا داد

” علیرضا شعبانلو” با ارسال نامه‌ای برای اعضای شورای اسلامی شهر طبس، انصراف خود از فعالیت به‌عنوان شهردار طبس را رسما اعلام کرد.

طبس نیوز:” علیرضا شعبانلو” با ارسال نامه‌ای برای اعضای شورای اسلامی شهر طبس، انصراف خود از فعالیت به‌عنوان شهردار طبس را رسما اعلام کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از مهر،در نامه علیرضا شعبانلو شهردار منتخب شورای چهارم شهر طبس آمده است: از سمت خود به‌عنوان نامزد برگزیده شورای اسلامی دوره چهارم به‌عنوان شهردار طبس انصراف داده و امید آن را دارم که با انتخاب فردی بومی، اصلح و نخبه، شرایط بهینه در جهت خدمت ‌رسانی بیشتر به مردم غیور طبس فراهم شود.

اعضای شورای اسلامی شهر طبس در جلسه ۲۴ شهریور ماه امسال، از طریق برگزاری انتخابات با برگه و با اکثریت آرا، علیرضا شعبانلو را به‌عنوان شهردار طبس انتخاب کردند و حتی رئیس شورای اسلامی شهر طبس به‌ منظور اعلام دلایل و ملاک‌های انتخاب وی، نشست خبری برگزار کرد.

اما در عین حال علیرضا شعبانلو روز گذشته با ارسال نامه ‌ای برای اعضای شورای اسلامی شهر طبس، انصراف خود از فعالیت به‌عنوان شهردار طبس را رسماً اعلام کرد.

ظاهراً این انصراف در پی سخنان اخیر محمدعلی عبداله ‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی مبنی بر انتقاد از انتصاب مسئولان غیربومی و نیز اعلام عدم همکاری نماینده با شهردار غیربومی بوده است.

سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس نیز در نخستین جلسه خود با اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر طبس تلویحا از اعضای این شورا خواسته بود تا فردی بومی را به‌عنوان شهردار طبس انتخاب کرده و ترجیحا “جعفر بورنگ”، شهردار وقت طبس را ابقا نمایند.

علیرضا شعبانلو در ابتدای نامه خود خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر طبس آورده است: «بگذارید و بگذرید، ببینید و دل نبندید، چشم بیاندازید و دل مبازید، که دیر یا زود باید گذاشت و گذشت. هر آمدنی را رفتنی و هر انتصابی را عزلی است، خوشا به حال آنان که در طاعت خالق و در خدمت خلق‌اند.»

در ادامه این نامه آمده است: «از آنجا که از ابتدای ورودم به عرصه رقابت برای خدمت‌گزاری مردم شریف و سربلند طبس بر موضوع تمکین از اجماع بزرگان و پیشکسوتان عرصه خدمت‌گزاری شهرستان طبس تأکید داشتم و براساس منشور اخلاقی که در زندگی برای خود ترسیم کرده‌ام که نشأت گرفته از مکتب آزادگی شهدای کربلا و امام شهدا حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) می ‌باشد و ضمن اشاره به کلام شهید مظلوم بهشتی که ما شیفته‌ گان خدمتیم نه تشنگان قدرت؛ از سمت خود به‌ عنوان نامزد برگزیده شورای اسلامی دوره چهارم به ‌عنوان شهردار طبس انصراف داده و امید آن را دارم که با انتخاب فردی بومی، اصلح و نخبه، شرایط بهینه در جهت خدمت ‌رسانی بیشتر به مردم غیور طبس فراهم گردد.»

در نامه شعبانلو آمده است: «در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر طبس که به این بنده اطمینان کردند کمال امتنان و قدردانی را داشته و سربلندی و عزت روزافزون آن‌ها را از درگاه ایزد منان خواهانم».

علیرضا عبدالرحیمی رئیس شورای اسلامی شهر طبس  موضوع انصراف علیرضا شعبانلو از فعالیت به‌عنوان شهردار طبس و همچنین متن نامه وی را تأیید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − شش =