یک طبسی اولین شهردار شهر جدید گلبهار شد

رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر طبس از انتخاب یک طبسی به عنوان اولین شهردار شهر جدید گلبهار خبر داد.

طبس نیوز:رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر طبس از انتخاب یک طبسی به عنوان اولین شهردار شهر جدید گلبهار خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری طبس،”قاسم نظری” رییس شورای اسلامی شهر گلبهار، روز پنج شنبه ۲۵ مهرماه ۹۲ از شهر طبس بازدید و با حضور در شهرداری این شهر مورد تجلیل اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری طبس قرار گرفت.

نظری در این بازدید با اشاره به انتخاب یک نیروی طبسی بعنوان شهردار جدید گلبهار، گفت: طبس دارای پتانسیل های متعدد بویژه نیروی انسانی توانمند است که بر همین مبنا اولین شهردار شهر جدید گلبهار را از فرزندان طبس انتخاب نمودیم.

گفتنی است در ادامه دیدار روسای شوراهای اسلامی شهرهای طبس و گلبهار در خصوص مسائل مختلف حوزه شهر و شهروندی بحث و تبادل نظر شد که برخی از آنها بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

شهر جدید گلبهار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در محور مشهد-قوچان واقع شده و وسعت اراضی محدوده شهری حدود ۴۰۰۰هکتار می باشد که این شهر از جنوب به سلسله جبال بینالود و از شمال به دامنه کوههای هزار مسجد و رودخانه کشفرود ختم میشود.

شهر جدید گلبهار برای جمعیت ۲۰۰هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰هزار نفر در تاریخ ۷/۴/۷۲ به عنوان اولین مصوبه طرح جامع شهرهای جدید به تصویب شورای عالی شهرسازی ایران رسیده است.

شایان ذکر است آقای سید سعید سجادی به عنوان اولین شهردار شهر جدید گلبهار انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =