اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای طبس

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح هادی در ۱۳ روستای طبس با هزینه‌کردی بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال اجرا شده است.

طبس نیوز:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح هادی در ۱۳ روستای طبس با هزینه‌کردی بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال اجرا شده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس، محمدحسین قیصری اظهار داشت: در سال گذشته طرح هادی برای ۳۵ روستای شهرستان طبس تهیه شده است.

وی ادامه داد: برای تهیه این طرح‌ها ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس با بیان این‌که در سال گذشته طرح هادی در ۱۸ روستای طبس اجرا شده است، افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال اجرا شده است.

قیصری تصری کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز طرح هادی در ۱۳ روستای این شهرستان با هزینه‌کردی بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی از ساخت مسکن روستایی در ۹ روستای طبس در سال گذشته خبر داد و گفت: در این روستاها تعداد ۵۶۱ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن ساخته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس با اشاره به اجرای مسکن مهر انفرادی در دو روستای طبس، اذعان داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ واحد مسکن مهر انفرادی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال در این روستاها احداث شده است.

قیصری متذکر شد: همچنین در سال گذشته ۱۷۲ واحد مسکن مهر تعاونی در یکی از روستاهای طبس ساخته شده است.

وی همچنین بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را از جمله وظایف دیگر بنیاد مسکن دانست و افزود: در هفت ماه گذشته ۹۳ واحد مسکن روستایی در ۳۵ روستای این شهرستان بهسازی شده‌اند که برای بهسازی این واحدها اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال هزینه شده است.

بهسازی ۳ هزار مسکن روستای در ۳۴ روستای طبس

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبس اضافه کرد: در سال گذشته نیز ۳ هزار واحد مسکن روستایی در ۳۴ روستای این شهرستان بهسازی شده‌اند.

قیصری یادآور شد: این واحدها با هزینه‌کردی بالغ بر ۱۱۷ میلیارد ریال بهسازی شده‌اند.

وی با بیان این‌که بنیاد مسکن به روستاییان ۲۸ روستای طبس تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا کرده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۷۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این روستاییان واگذار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =