در نه ماهه امسال ۲۲۸ میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند کمک شده است

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت عباس(ع) گفت: امور مشارکت‌های این موسسه در نه ماهه امسال مجموع مبلغ ۲۲۸ میلیون و ۲۷۳ هزار ریال به ۲ هزار و ۲۳۶ نفر نیازمند شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده که این مبلغ حدود ۹۰ میلیون ریال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

طبس نیوز: مدیرعامل موسسه خیریه حضرت عباس(ع) گفت: امور مشارکت‌های این موسسه در نه ماهه امسال مجموع مبلغ ۲۲۸ میلیون و ۲۷۳ هزار ریال به ۲ هزار و ۲۳۶ نفر نیازمند شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده که این مبلغ حدود ۹۰ میلیون ریال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، سیدحسن ارغوانی گفت: امور مشارکت‌های موسسه خیریه حضرت عباس (ع) طبس در مجموع مبلغ ۲۲۸ میلیون و ۲۷۳ هزار ریال به خانواده‌های نیازمند شهرستان و روستاهای اطراف کمک نموده است.

وی افزود: از این مبلغ ۳۸ میلیون و ۶۹۳ هزار ریال به صورت نقدی پرداخت و ۱۸۹ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی تحویل شده و در مجموع ۲ هزار و ۲۳۶ نفر در نه ماهه امسال از این موسسه خیریه خدمت گرفته‌اند که در مجموع این مبلغ حدود ۹۰ میلیون ریال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در ادامه گفت: تعداد ۳۵۰ عدد صندوق صدقات در شهرستان توزیع شده است و همچنین همشهریان عزیز با دریافت صندوق صدقات، تحویل خوراکی، گوشت قربانی و نذری، افطاری، فطریه و زکات، لباس دست دوم و نو، لوازم منزل و… می‌توانند به خانواده‌ها و همشهریان نیازمند خود کمک کنند و این موسسه آماده دریافت هدایای مردم عزیز در تمامی ساعات شبانه روز است.

ارغوانی در ادامه بیان کرد: تمامی این مبالغ توسط خیرین محترم به این موسسه واگذار شده است که جای تقدیر و تشکر دارد و باید به اطلاع خیرین برسانم که هزینه‌ای جهت حقوق پرسنل و دیگر امور موسسه خیریه از کمک‌های خیرین برداشت نمی‌شود و تمامی هزینه‌ها مستقیما به دست نیازمندان و فقرا می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =