سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس برگزار می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ۴ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

طبس نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ۴ اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از تسنیم،سیدجلال هاشمی درجلسه برنامه ریزی مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت اظهار کرد: استکبار جهانی با اراده و مشیت الهی در صحرای طبس با طوفان شن مواجه شد و حرکت مذبوحانه آنها توسط لشکر خدا خنثی شد.

وی بیان کرد: استکبار جهانی با اراده و مشیت الهی در صحرای طبس با طوفان شن مواجه شد و حرکت مذبوحانه آنها توسط لشکر خدا خنثی شد.

وی افزود: باید همواره یاد این ماجرا و اینکه اراده و مشیت الهی بر این قرار گرفت که توطئه ها و دسیسه های استکبار جهانی در طبس با شکست مواجه شود را گرامی بداریم و این روز و واقعه بزرگ را ثبت ملی نماییم.

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان طبس اظهارکردامسال باید مقامات محلی نظیر بنیاد حفظ  آثار، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، دستگاه های محلی و سیاسی ، شوراها و آستانه مبارکه امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) در برگزاری هرچه بهتر مراسم این روز به طور جدی تر از سالهای قبل نهایت همکاری را داشته باشند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: حادثه پنجم اردیبهشت یک حادثه بزرگ کشوری است و هم در بعد معنوی و هم درجایگاه مسائل کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجنونی بیان کرد:باید برای تحقق ارزشمند بزرگداشت حادثه طبس کمرهمت ببندیم و در بعد اجرایی همه سازمانها و نهادها درصحنه باشند. این مراسم ملی خواهد بود و صحرای طبس میزبان تمام کشور خواهد بود.

دراین جلسه که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان و روسای ادارات و نهادها در فرمانداری طبس حضور داشتند سیدجلال هاشمی به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت پنجم اردیبهشت منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =