مهم ترین تعهد حال حاضر استان ساخت اولین صحن حضرت زهرا(س) است/ سهم هر طبسی ۱۰ هزار تومان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی جمع نمازگزاران نماز جمعه در طبس گفت: مهم ترین تعهد حال حاضر استان ساخت اولین صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف است که تامین ۱۰۰ هزار مترمربع سنگ به مردم خراسان جنوبی سپرده شده است.

طبس نیوز: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در نماز جمعه این هفته در طبس گفت: مهم ترین تعهد حال حاضر استان ساخت اولین صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف است که تامین ۱۰۰ هزار مترمربع سنگ به مردم خراسان جنوبی سپرده شده است.

به گزاش خبرنگار طبس نیوز، علی محمدی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته در طبس گفت: امروز مرمت های بازسازی حرمین به اتمام رسیده و در حال ظرفیت سازی هستیم و اولین قدم از نجف اشرف شروع شده است.

وی ادامه داد: پروژه ایوان باب قبله حرمین عسکریین از سوی استان پذیرفته شد که قرار بود یک میلیارد تومان از سوی خراسان جنوبی پرداخت شود و با کمک مردم یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی افزود: همچنین برای حرمین عسکریین ۲۰۰ تخته فرش ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کاظمین نیز ۸ پروژه نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان به همراه نیروی کار ارسال شده است.

وی مهم ترین تعهد حال حاضر را استان را ساخت اولین صحن حضرت زهرا(س) دانست و گفت: این ایوان با ۲۱۹ هزار متر مربع ایجاد شد و مرحله سفت کاری آن در شرف اتمام است و برای اجرای این پروژه ۴۰۰ هزار مترمربع سنگ نیاز بوده که تامین ۱۰۰ هزار مترمربع از آن به مردم خراسان جنوبی سپرده شده است.

وی هزینه هر ۱۰ هزار مترمربع سنگ را ۲۵ میلیارد تومان دانست و ادامه داد: تامین ۱۰ هزار مترمربع به طبس گلشن اختصاص یافته و به طور میانگین سهم کمک به این ایوان در طبس برای هر نفر ۱۰ هزار تومان است تا این اعتبار تامین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =