امروز آمریکایی‌ها در خواب خرگوشی به سر می برند

امام جمعه طبس گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات عنوان کرده بودند که بشار اسد در ریاست جمهوری ثبت نام نکند اما امروز آمریکایی‌ها در خواب خرگوشی به سر می برند چرا که مردم آگاه و بیدار شدند و مردم سوریه نیز بعد از ثبت نام بشار اسد در انتخابات خوشحالی کردند و به لطف الهی بشار اسد رای خواهد آورد.

طبس نیوز: امام جمعه شهرستان طبس در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات عنوان کرده بودند که بشار اسد در ریاست جمهوری ثبت نام نکند اما امروز آمریکایی‌ها در خواب خرگوشی به سر می برند چرا که مردم آگاه و بیدار شدند و مردم سوریه نیز بعد از ثبت نام بشار اسد در انتخابات خوشحالی کردند و قطعا بشار اسد رای خواهد آورد.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: هر فردی که انسان از او چیزی یاد گرفته باشد و مطالب در زندگیش موثر باشد نقش معلمی دارد و بنابراین معلمان عزیز آموزش و پرورش، آنانی که در دانشگاه ها هستند و به عنوان استاد فعالیت می کنند و همه کسانی که به عنوان روحانی از آن ها مردم چیزهایی یاد می گیرند جزء مصداق معلمین هستند.

سیدابراهیم مهاجریان مقدم افزود: بالاترین معلمان پیامبران و امامان هستند و معلمی شغل انبیاست.

وی سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ای را گرامی داشت و ادامه داد: در ایام تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بسیجیان به مناطق محروم می روند و برای مردم به صورت رایگان تلاش می کنند و در امر سازندگی کارهای مناسبی در کشور به خصوص نقاط محروم در زمینه تعمیر، بهسازی و سازندگی انجام گرفته است.

وی در خصوص انتخابات عراق گفت: این اولین انتخابات بعد از اشغال عراق با نبود آمریکایی ها بود و با همه سرمایه گزاری آمریکایی ها انتخابات برگزار شد و بیش از ۶۰ درصد مردم پای صندوق های رای رفتند و این بر خلاف میل آمریکایی ها و منافقین بود.

وی با اشاره به شروع ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری در کشور سوریه گفت: آمریکایی‌ها در مذاکرات عنوان کرده بودند که بشار اسد در ریاست جمهوری ثبت نام نکند اما امروز آمریکایی‌ها در خواب خرگوشی به سر می برند چرا که مردم آگاه و بیدار شدند و مردم سوریه نیز بعد از ثبت نام بشار اسد خوشحالی کردند و به لطف الهی بشار اسد رای خواهد آورد و حوادث اوکراین هم بر خلاف میل آنان است و امروز آنان به خفت و خواری گرفتار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 2 =