کاهش ۱۳.۹ درصدی ازدواج در طبس

پس از اعلام نرخ تامل براگیز بی کاری در شهرستان طبس اینک کاهش ۱۳.۹درصدی ازدواج در شهرستان نیز جای بسی تامل را در بر دارد که توجه بیشتر مسئولین و خانواده ها را می طلبد.

طبس نیوز:پس از اعلام نرخ تامل براگیز بی کاری در شهرستان طبس اینک کاهش ۱۳.۹درصدی ازدواج در شهرستان نیز جای بسی تامل را در بر دارد که توجه بیشتر مسئولین و خانواده ها را می طلبد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از فارس،حسین بخشایی اظهار داشت: در سال گذشته ۷۱۷ واقعه ازدواج در اداره ثبت احوال طبس به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت ۴۶۱ واقعه ازدواج در مناطق شهری طبس، تصریح کرد: تعداد ۲۵۶ واقعه نیز در مناطق روستایی این شهرستان به ثبت رسیده است.

مدیر اداره ثبت احوال طبس از کاهش ۱۳.۹درصدی ازدواج در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد و گفت: نرخ ازدواج در این شهرستان طی این مدت ۹. ۹ بوده است.

بخشایی میانگین سن ازدواج در مردان را ۲۶.۴سال عنوان کرد و افزود: میانگین سن ازدواج در زنان طی این مدت ۲۲.۳ سال بوده است.

وی با بیان این‌که ۱۰۱ واقعه ازدواج ثبت شده سال ۹۲ مربوط به زوجین هم‌سن بوده است، اضافه کرد: ۱۴. ۱ درصد از تعداد وقایع ازدواج ثبت شده در طبس مربوط به ازدواج زوج‌های هم‌سن بوده است.

افزایش ۳۲ درصدی طلاق در طبس

مدیر اداره ثبت احوال طبس همچنین از افزایش ۳۲ درصدی طلاق در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت ۶۶ واقعه طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده است که افزایش ۳۲ درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

بخشایی ادامه داد: از این تعداد ۴۳ واقعه در مناطق شهری و ۲۳ واقعه در مناطق روستایی طبس به ثبت رسیده است.

وی با بیان این‌که میانگین سن طلاق مردان در سال گذشته ۲۸.۴ سال بود، متذکر شد: میانگین سن طلاق در زنان نیز ۳۱.۱ سال بوده است.

مدیر اداره ثبت احوال طبس نرخ ثبت طلاق طی این مدت را ۰.۹دانست و خاطر نشان کرد: از ۶۶ مورد طلاق ثبت شده در این شهرستان هشت مورد مربوط به زوج‌های هم‌سن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =