اجرای چهار پروژه عمرانی شهر دیهوک

رئیس شورای اسلامی دیهوک گفت: این پروژه شامل ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری، ۱۰۰ هزار متر مربع زیرسازی و خاکبرداری با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجراست که با توجه به پیشرفت ۷۵ درصدی تا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

طبس نیوز:رئیس شورای اسلامی دیهوک گفت: این پروژه شامل ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر جدول گذاری، ۱۰۰ هزار متر مربع زیرسازی و خاکبرداری با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در حال اجراست که با توجه به پیشرفت ۷۵ درصدی تا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان، «مهدی اولیایی» افزود: اجرای دیوار ساحلی و احداث پل بتنی حد فاصل بسیج و میدان امام(ره) که در کاهش حجم ترافیک و همچنین حوادث جاده ای بسیار موثر است، به طول ۶۵ متر و عرض دهانه ۶ متر با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان که ۵۰ درصد آن از محل اعتبارات تملک دارایی ها اختصاص یافته از دیگر پروژه های شهرداری دیهوک است که این طرح نیز تا پایان شهریور به اتمام خواهد رسید.

وی همچنین بهسازی و زیرسازی ۲۰ هزار متر مربع از کوچه ها و معابر فرعی دیهوک و احداث زمین ورزش های ساحلی در محل مجتمع ورزشی دیهوک از محل اعتبارات شهرداری را از دیگر طرح های در حال اجرا دانست که این طرح نیز در ۶ ماه اول امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین در مورد مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی دیهوک گفت: با پیگیری های شورای شهر و دیگر مسئولان منطقه برای اولین بار داروخانه شخصی و اورژانس ۱۱۵ که از آرزوهای دیرینه شهروندان دیهوکی بود راه اندازی شد و موضوع شبانه روزی شدن مرکز بهداشت و درمان دیهوک نیز در حال پیگیری است .

پیگیری برای تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به دیهوک، تامین اعتبار برای تکمیل پروژه احداث بولوار جهاد و رفع مشکل اشتغال و مسکن جوانان از دیگر مواردی است که «اولیایی» به آن ها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =