پیش بینی بارش‌های پراکنده در شمال

سازمان هواشناسی برای امروز و فردا بارش‌های پراکنده در شمال کشور پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در حالی که در بیشتر مناطق کشور تا سه روز آینده، آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت در جنوب شرق کشور شاهد جریان‌های مرطوب و رگبار و رعد و برق همراه با باد‌های شدید به ویژه در مناطقی از استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان خواهیم بود.

در شمال کشور و در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، بخش‌های شمالی استان‌های آذربایجان‌های شرقی و غربی، ارتفاعات البرز مرکزی و مناطق شمالی استان خراسان شمالی برای امروز و فردا شرایط برای بارش‌های پراکنده مهیاست و صبح امروز هم گزارش بارندگی از رشت، انزلی و رامسر داشتیم.

همچنان کانون گرما در جنوب غرب و مناطقی از استان‌های ایلام و خوزستان و بوشهر خواهد بود و دیروز در گرم‌ترین زمان دمای شوش به ۵۱ درجه و دمای دهلران، اهواز و آبادان به ۵۰ درجه رسید.

دیروز هم دمای تهران در گرم‌ترین زمان به ۴۰ درجه رسید و پیش بینی می‌کنیم امروز هم تکرار شود.

پدیده غالب دو روز آینده در شرق کشور وزش باد خواهد بود. این پدیده در شمال سیستان و بلوچستان و منطقه زابل چشمگیرتر است و صبح امروز سرعت وزش باد در زابل به ۹۰ کیلومتر در ساعت هم رسید.

امروز و فردا شاهد وزش باد در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر خواهیم بود که منجر به کاهش کیفیت هوا می‌شود و ما در دامنه‌های جنوبی البرز، شمال اصفهان، جنوب سمنان و بخش جنوبی استان تهران و مناطقی از استان مرکزی نیز در ساعاتی شاهد وزش باد خواهیم بود.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =