اطفای حریق در محل عرضه گاز مایع پل فردیس

در پی حادثه انفجار محل عرضه گاز مایع در پل فردیس بیش از ۲۵ آتش نشان به محل اعزام شدند و پس از گذشت نیم ساعت تلاش نیرو‌های اعزامی حریق اطفاء شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

تاجی، رئیس ایستگاه ۱۰۸ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، در حاشیه حادثه انفجار محل عرضه گاز مایع در پل فردیس در جمع خبرنگاران، گفت: آتش سوزی در انبار سیلندر گاز مایع که با انفجار تعدادی از این سیلندر‌ها همراه بود، دقایقی پیش به طور کامل مهار و اطفا شد.

وی افزود: در ساعت ۱۷ آتش سوزی در یکی از کارگاه‌های سیلندر گاز مایع واقع در پل فردیس ابتدای جاده مخصوص به مرکز فرماندهی آتش نشانی کرج اعلام شد که بلافاصله ۲۵ نفر از آتش‌نشانان تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس ایستگاه ۱۰۸ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: با اقدام‌های سریع انجام شده به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی به سایر سیلندر‌های موجود در این کارگاه، حدود ۶۰ سیلندر ۲۵ کیلوگرمی گاز مایع توسط آتش نشان‌ها از کارگاه خارج و خنک سازی انجام شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به شخصی آسیبی وارد نشد، افزود: پس از حدود ۳۰ دقیقه آتش نشانان موفق به کنترل کامل حریق شدند و عملیات لکه گیری نیز به پایان رسید.

به گفته تاجی این حریق، انفجار‌هایی به همراه داشت که خوشبختانه به دلیل فعال نبودن کارگاه‌های مجاور، این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

وی با بیان اینکه این انبار سیلندر گاز مایع در گذشته هم دچار حریق شده است، گفت: این واحد یک بار پلمب شد که متاسفانه دوباره فعالیت خود را آغاز کرد و دپوی سیلندر گاز مایع در این واحد باعث این حادثه شده است، علت حادثه آتش سوزی سیلندر‌ها توسط کارشناسان در دست بررسی است.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =