نتایج هفته دهم لیگ برتر فوتبال

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور و هوادار در هفته دهم مسابقات لیگ برتر به پیروزی رسیدند و آلومینیوم برابر نساجی با نتیجه تساوی متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه هفت دیدار برگزار شد.

در یکی از این بازی‌ها تیم تراکتور در تبریز میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این بازی با دو گل به سود تراکتور تمام شد. با این برد، تراکتور که دو هفته پیروز نشده بود، دوباره به مسیر برد بازگشت و ۱۱ امتیازی شد. نفت هم ۷ امتیازی و در پایین جدول باقی ماند.

*تیم هوادار که هفته گذشته پرسپولیس تهران را متوقف کرده بود، امروز برابر ذوب آهن اصفهان دست به کار بزرگی زد و به پیروزی رسید. هوادار با کسب دومین برد خود، ۹ امتیازی شد و جای نفت مسجد سلیمان را در رده سیزدهم گرفت.

*همچنین آلومینیوم اراک برابر نساجی مازندران به تساوی یک – یک رسید تا آلومینیوم در صدر جدول فرصت افزایش اختلاف امتیاز با تیم استقلال را از دست بدهد. آلومینیوم در حال حاضر هم امتیاز با استقلال (۲۰ امتیاز) است.

*جدال دو تیم مس رفسنجان و فجر سپاسی هم برنده نداشت تا این تیم‌ها به ترتیب ۱۸ و ۱۰ امتیازی شوند.

 

*تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان به برتری ۳ بر یک رسید تا به نوار پیروزی بازگردد و خود را به رتبه چهارم جدول برساند.  مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و علی شجاعی گل های تیم پرسپولیس را زدند. 

 

*تیم‌های صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد هم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری دست پیدا کرد. صنعت نفت با سوپرگل دقیقه ۹۶ شروین بزرگ از سد پدیده گذشت و یک برد ارزشمندخانگی را به دست آورد.

 

نتایج و اسامی گلزنان چهار بازی همزمان امروز چهارشنبه به این شرح است:

* تراکتور ۲ – نفت مسجد سلیمان صفر
گل: رضا دهقانی (۱۴) و سامان نریمان جهان (۳+۹۰) ب رای تراکتور

* نساجی مازندران ۱ – آلومینیوم اراک ۱
گل‌ها: کریم اسلامی (۴۰) برای نساجی و میثم مجیدی (۷۶ – پنالتی) برای آلومینیوم

* هوادار تهران ۱ – ذوب آهن اصفهان صفر
گل: امیرحسین خدامرادی (۷۱) برای هوادار

* فجر سپاسی صفر – مس رفسنجان صفر

در روز نخست از مسابقات این هفته تیم استقلال موفق شد با یک گل سپاهان را شکست بدهد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 6 =