هیئت تطبیق مجلس پیشنهاد دورکاری کارمندان پس از ساعت ۱۳ را رد کرد

نورنیوز – گروه فرهنگ و جامعه: میثم لطیفی رئیس سازمان استخدامی و اداری امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران،گفت: هیئت تطبیق مجلس پیشنهاد دورکاری ادارات پس از ساعت ۱۳ را رد کرد.


او افزود: پیشنهاد ما این بود که بعد از ساعت ۱۳ بعد از ظهر در دستگاه‌هایی که در تهران هستند به صورت دورکاری باشند و هیأت تطبیق مجلس آن را رد کرد. الان هم پیشنهاد ما همین است، چون در بخش اختیارات دستگاه‌های اجرایی است.


رئیس سازمان استخدامی و اداری تاکید کرد: مسئله انرژی برای ما بسیار جدی است و باید تلاش خود را برای کاهش خاموشی‌ها و ناترازی خصوصاً در بخش تولیدی و خانگی کاهش دهیم.


لطیفی در پاسخ به این سوال که خیلی از ادارات تا ساعت ۱۴:۳۰ فعال هستند، گفت: برخی از دستگاه‌های ستادی و اجرایی ما شناوری ساعت را دارند. اما اصرار ما این است که دستگاه‌های اجرایی تا ساعت ۱۳ فعال باشند و در صورت امکان و حتی المقدور از دورکاری کارکنان استفاده کنند.


او گفت: برای مادرانی که کودک زیر ۷ سال و مشکل مهد کودک دارند از دستگاه‌های اجرایی خواهش می‌کنیم که دستگاه‌های اجرایی ساعات شناوری را برای این عزیزان اجرایی کنند و با مادران همکاری داشته باشند.  

نورنیوز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =