مشکل جامعه خرید خودرو نیست؛‌ ازدواج جوانان دغدغه اصلی خانواده‌هاست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌در شرایط فعلی ضرورتی نداشت که تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی برای خرید خودرو پرداخت شود چرا که خرید خودرو جزو گرفتاری‌ها و مشکلات مردم نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس به نقل از تسنیم،مهدی عیسی زاده درباره اینکه بسیاری از جوانان خواستار افزایش میزان وام ازدواج و در نظر گرفتن تسهیلاتی برای آسان‌سازی ازدواج هستند، اظهار داشت:‌ هر سال در ردیف بودجه، اعتباری برای اعطای وام ازدواج تعریف می‌شود اما دولت‌ها همواره به آن بی‌توجه هستند.

وی افزود:‌ اعطای تسهیلات خرید خودور با هدف حل مشکل خودروسازان بود و گرنه در بحث پرداخت وام ازدواج کدام یک از بانک‌ها با مردم همکاری لازم را داشته‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه برخی افراد وام‌های کلان را به آسانی از بانک‌ها دریافت می‌کنند این در حالی است که یک جوان برای آغاز زندگی مشترک و دریافت وام اندک ازدواج دچار مشکل می‌شود،‌ گفت:‌ مبلغ وام ازدواج آنقدر ناچیز است که با دریافت آن نیز عملاً‌ نمی‌توان کاری کرد.

عیسی زاده ادامه داد:‌ در شرایط فعلی ضرورتی نداشت که تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی برای خرید خودرو پرداخت شود چرا که خرید خودرو جزو گرفتاری‌ها و مشکلات مردم نیست هم‌اکنون خانواده‌ها با مشکلاتی بزرگتری مواجه هستند که ازدواج جوانان یکی از دغدغه‌های آنهاست.

وی بیان کرد:‌ پرداخت تسهیلات برای خرید خودرو با هدف خالی کردن انبار خودروسازان داخلی و حمایت از تولیدات آنها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =