طبس بعد از بیرجند دارای بیشترین سهم از اعتبارات استانی است/ مدیران از حواشی پرهیز کنند

فرماندار ویژه طبس گفت: ۱۳.۱ درصد اعتبارات استانی به طبس اختصاص یافته که بعد از بیرجند بیشترین اعتبارات مربوط به طبس بوده است.

طبس نیوز: فرماندار ویژه طبس گفت: ۱۳.۱ درصد اعتبارات استانی به طبس اختصاص یافته که بعد از بیرجند بیشترین اعتبارات مربوط به طبس بوده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سیدجلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جلسه توزیع اعتبارات شهرستان طبس اظهار کرد: بودجه سال ۹۳ براساس سه مقوله جمعیت، مساحت و ضریب محرومیت تخصیص پیدا کرده است.

وی بیان کرد: بر این اساس ضریب محرومیت طبس ۷.۵ درصد استانی، مساحت ۳۶.۷ درصد استانی و جمعیت ۹.۵ درصد استانی بوده است.

وی گفت: براین اساس ۱۳.۱ درصد اعتبارات استانی به طبس اختصاص یافته که بعد از بیرجند بیشترین اعتبارات مربوط به طبس بوده است.

وی تصریح کرد: ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از مجموع اعتبارات استان به طبس اختصاص یافته است که صرف پروژه های عمرانی، کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته مردم در چنین روزی آزادگی که از امام خود آموخته بودند به نمایش گذاشته و با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بی‌بدیل در میهن اسلامی خلق کردند.

وی تاکید کرد: دولت یازدهم در زمینه خارجی افتخارات بی‌بدیلی را کسب کرده و شرایط خوبی امروز بر جامعه حاکم است.

وی گفت: امروز این دولت با حریت و حفظ حقوق مردم ایران در تعامل با ملت‌ها ساز و کار خوبی را مهیا کرده است که اثرات آن مشخص شده و این تصمیمات براساس توافق مقام عظمای ولایت به شیوه‌ای هدایت می‌شود که رشد و تعالی انقلاب را بدنبال دارد.

فرماندار ویژه طبس تصریح کرد: کشور پیچ‌های سختی را پشت سرگذاشته و می‌گذارد و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم برنامه‌های کلان داشته و در این میان میدان دادن به بخش خصوصی از اهم فعالیت‌های دولت به شمار می‌رود.

معاون استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از زحمات مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: در طبس سعی بر شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منظقه بوده و عرصه برای کار در شهرستان فراهم است و باید تمام ظرفیت در راستای تامین شرایط بهتر برای مردم در این منطقه فراهم شود.

هاشمی خطاب به برخی مدیران گفت: دولتی که امروز سر کار است دولت اعتدال، تدبیر و امید بوده و همه موظفیم به این دولت کمک کنیم و این حق دولت است تا در برخی جاها تغییراتی را اعمال کند زیرا باید به مردم پاسخ دهد و مدیران از حواشی پرهیز کرده و تمام هم و غم خود را در راستای اجرای کار میدانی بکار ببرند.

وی افزود: از ابتدای سال بیش از ۲۵ مدیرکل به طبس آمده‌اند و جلسات متعددی برای رفع مشکلات شهرستان طبس انجام شده است.

وی با بیان اینکه مدیران حق ندارند در حواشی مرسوم ورود پیدا کنند زیرا نتیجه‌ای برای مردم دربرنخواهد داشت، ادامه داد: همه ما به عنوان یک تیم موظف به پیگیری کارهای عملیاتی در شهرستان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =