آمریکا از شکست خود در طبس عبرت بگیرد

آمریکا از شکست خود در طبس عبرت بگیرد

ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، ضمن گرامیداشت سالروز واقعه طبس اظهار داشت: درحالی به سالروز شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس نزدیک می‌شویم، که برخی از ملت‌های مسلمان از جمله مردم مظلوم کشور بحرین در حال مبارزه و قیام علیه حکام ظالم و ستمگرشان هستند.

وی ادامه داد: گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در طبس، این درس را برای همه حکام ستمگر و به‌ ویژه آمریکا به دنبال دارد که همانطور که در پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۹ حمله نظامی آمریکا به ایران با امداد الهی شکست خورد، عاقبت قیام مردم کشورهای مسلمان نیز شکست ستمگران و پیروزی مظلومان، مستضعفان و محرومان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: پنجم اردیبهشت‌ماه روز عزت و سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی و روزی تلخ برای دشمنان این نظام به ‌ویژه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بوده و خواهد بود که بر همین اساس باید برای تبدیل این روز به یک روز جهانی تلاش شود.

وی یادآور شد: در واقعه شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس هیمنه پوشالی استکبار شکسته شد، عزت و سربلندی اسلام به ملسه ظهور رسید و در واقع سوره فیل تفسیر شد.

احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، برای آمریکا و همه حکام ظالم و ستمگر دنیا این پیام را دارد که دست از ظلم و ستم خود بردارند و بدانند که به‌ طور قطع عاقبت ظلم و ستمگری نابودی است و پیروزی نهایی از آن مسلمانان، مستضعفان و اسلام عزیز خواهد بود.

وی هم‌چنین از نمایش قطعات به جامانده از هواپیماها و هلیکوپترهای آمریکایی و هم‌چنین ماکت هواپیمای بدون سرنشین جاسوسی آمریکا موسوم به RQ170 در ویژه برنامه پنجم اردیبهشت‌ماه در صحرای طبس خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی انجام شده، سالروز واقعه طبس به نحو مطلوب گرامی داشته شود، تا بتوانیم از خون مطهر شهدا به‌ ویژه تنها شهید این واقعه شهید محمد منتظرقائم به نحو مطلوب پاسداری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس که یک موضوع ملی و حتی بین‌المللی تلقی می‌شود، مشارکت مجموعه شهرستان، استان و حتی کشور را می‌طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =