فرماندار ویژه طبس: حمایت از مردم فلسطین، دفاع از انسانیت است

فرماندار ویژه طبس گفت: ما دین اسلام را برای دفاع از انسانیت برگزیده‌ایم و حرف امروز مردم ایران، دفاع محکم از انسانیت و محکوم کردن ظلم و دد منشی اسرائیل علیه زنان و کودکان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس در راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار طبس‌نیوز گفت: همانطور که دیدیم امسال مردم طبس در حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان سنگ تمام گذاشتند که یک علتش تهاجم وحشیانه صهیونیسم جنایتکار به مردم غزه است.

علی‌اکبر رحیمی با بیان اینکه حدود یک ماه است دارند در فلسطین کشتار می‌کنند گفت: بیش از ۹ هزار نفر از زنان و کودکان را کشته‌اند، چون نمی‌توانند در مقابل رزمندگان آنها مقاومت کنند، زنان و کودکان را می‌کشند.

وی افزود: مردم هم‌نوع دوست ایران همه جا از مظلومین جهان حمایت کرده‌اند، و امروز هم آمدند تا ثابت کنند مسلمان واقعی هستند و برایشان اهل تسنن و اهل تشیع یا هر دین و آیین دیگری فرقی ندارد.

فرماندار ویژه طبس با بیان این مطلب که ما دین اسلام را برای دفاع از انسانیت برگزیده‌ایم افزود: حرف امروز مردم ایران، دفاع محکم از انسانیت و محکوم کردن ظلم و دد منشی اسرائیل علیه زنان و کودکان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 16 =