دوران دفاع مقدس مصداق وعده یاری خداوند به بندگانش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: آسایش، امنیت، رفاه، عزت و سربلندی امروز ما حاصل دوران دفاع مقدس است و باید این دستاوردها برای نسل آینده تبیین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، اخوان صفارمعاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در جلسه برنامه ریزی هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس را از افتخارات مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران میدانم که با تکیه بر سه عامل ایمان و صداقت، وحدت و همدلی و رهبری الهی امام خمینی(ره) باعث احیای یک مکتب سازنده و ایدئولوژی جهانگیر شد.

اخوان صفار افزود: دغدغه اصلی امروز ما تهاجم فرهنگی دشمن است و امیدواریم با وحدت و همدلی و همراهی آحاد مردم و تمامی دست اندرکاران بتوانیم در این عرصه هم پیروز و سربلند باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس، دوران دفاع مقدس را مصداق وعده یاری خداوند به بندگانش عنوان کرد و افزود: آسایش، امنیت، رفاه، عزت و سربلندی امروز ما حاصل دوران دفاع مقدس است و باید این دستاوردها برای نسل آینده تبیین شود.

صادق احمدی برگزاری یادواره شهدا، رزمایش و رژه اقتدار نیروهای مسلح، پیاده روی خانوادگی، صبحگاه مشترک، نشست بصیرتی، دوچرخه سواری، گردهم آیی رزمندگان و شرکت هماهنگ در نماز جمعه را از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی افزود: به لحاظ همزمانی هفته دفاع مقدس با دهه امامت و ولایت، حسن ختام برنامه‌های هفته دفاع مقدس بازسازی حماسه غدیر خم با حضور هنرمندان و جمع کثیری از مردم خواهد بود.

زنجانی امام جمعه موقت طبس بکاربردن واژه «دفاع مقدس» را بر «جنگ تحمیلی» ارجح دانست و با اشاره به استقرار دولت شیعی در عراق گفت: بهتر است بجای عبارت جنگ ایران و عراق از عبارت جنگ با رژیم بعث صدام استفاده شود تا به وحدت دو کشور خدشه ای وارد نشود.

در ادامه جلسه و پس از بحث و تبادل نظر اعضا، کمیته های مختلف گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکیل و اعضای آن مشخص شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 4 =