فردوسی‌پور: شرکت در انتخابات یک تکلیف همگانی است

فردوسی‌پور: شرکت در انتخابات یک تکلیف همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سومین جلسه انتخاباتی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی با حضور حجت‌الاسلام محمد فردوسی‌پور، کاندیدای حوزه انتخاباتی طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی برگزار شد.

فردوسی‌پور در این نشست با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که با وجود گذشت ۳۳ سال از انقلاب اسلامی همچنان در صحنه بوده و توجهی به تبلیغات دشمنان ندارند.

*دشمنان داخلی و خارجی حضور حداقلی مردم را می‌خواهند

وی وضعیت کنونی کشور در مباحث جهانی و داخلی را حساس برشمرد و افزود: دشمن در شرایط فعلی تلاش زیادی برای به ضعف کشیدن نظام انجام می‌دهد که بحث تحریم‌ها و فشارهای خارجی به همین منظور مطرح می‌شود.

کاندیدای حوزه انتخاباتی فردوس، طبس، بشرویه و سرایان ادامه داد: از داخل هم عده‌ای به خاطر این که مردم را دلسرد کرده و آنها را نسبت به انقلاب و نظام مایوس کنند، تلاش می‌کنند که از حضور مردم در انتخابات کاسته شود.

فردوسی‌پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: به دلیل اینکه اطاعت از امر ولی فقیه واجب بوده و نباید زمین بماند، حضور در انتخابات یک تکلیف همگانی است.

وی عدم حضور در انتخابات را حرام دانست و افزود: باید همه به صحنه آمده و نشان دهند نظامی که بر پایه و اصول اسلامی و دینی شکل گرفته و اداره می‌شود، مورد تأیید آنها است.

*ورود جریان‌های قدرت و ثروت به انتخابات، مجلس آینده را تهدید می‌کند

امام جمعه سابق فردوس در پاسخ به این سئوال که چه موضوعاتی، مجلس آینده را تهدید می‌کنند، گفت: این بحث که ما نسبت به تهدیداتی که مجلس در معرض آن قرار دارد حساس باشیم، بحث بسیار مهمی است.

فردوسی‌پور ورود جریانات قدرت و ثروت به انتخابات را از جمله تهدیدات مجلس آینده دانست و افزود: دشمنان تلاش می‌کنند که با فرستادن این افراد به مجلس بر روند قانونگذاری مجلس آینده تاثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: نباید مردم اجازه دهند که افرادی که منافع خودشان بر منافع مردم برتری و ارجحیت دارد به مجلس راه‌ یابند.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که تمامی مسئولان هم جهت با منویات مقام معظم رهبری برای رفاه عموم مردم تلاش کنند.

فردوسی‌پور ادامه داد: اگر افرادی به مجلس راه‌ یابند که هم توانمند بوده و هم نسبت به اصول و ارزش‌های دینی خویش کوتاه نیایند، مجلس قوی تشکیل شده که می‌تواند پشتوانه مناسبی برای ولایت باشد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، تصریح کرد: اگر مجلس شکل گرفته قوی بوده، پشتیبانی لازم از مقام معظم رهبری کرده و فعالیت‌های مناسب برای مردم انجام دهد، قطعا مردم کشورهای اسلامی نسبت به انقلابهایشان امیدوارتر شده و بیدارتر می‌شوند.

کاندیدای حوزه انتخاباتی فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در پاسخ به این سئوال که دلیل حضور شما در انتخابات چیست، ابراز داشت: احساس تکلیف کردیم که باید وارد صحنه شویم و اگر ما خارج از صحنه بوده و دیگران وارد شوند، نمی‌توانیم پاسخگوی خون شهیدان باشیم.

وی ادامه داد: اعتماد مردم به لباس روحانیت و تقاضاهای آنان، به‌عنوان انگیزه و محرکی برای حضور من در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عمل کرد.

یادآور می‌شود که نشست‌های انتخاباتی خبرگزاری فارس خراسان جنوبی همه روزه با حضور کاندیداهای حوزه‌های انتخاباتی مختلف استان در دفتر این خبرگزاری برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =