واقعه طبس ابهت آمریکا را درهم شکست

امام جمعه طبس گفت: شکست حمله نظامی آمریکا به‌وسیله شن‌های بی‌جان در صحرای طبس سبب شد تا پوشالی بودن قدرت آمریکا برای مردم دنیا ثابت شود.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: شکست حمله نظامی آمریکا به‌وسیله شن‌های بی‌جان در صحرای طبس سبب شد تا پوشالی بودن قدرت آمریکا برای مردم دنیا ثابت شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، اظهار کرد: واقعه طبس از معجزه‌های بزرگ قرن و از امدادهای غیبی خداوند متعال برای ملت ایران بود.

وی ادامه داد: شکست حمله نظامی آمریکا به‌وسیله شن‌های بی‌جان در صحرای طبس سبب شد تا پوشالی بودن قدرت آمریکا و همچنین عظمت اسلام و الهی بودن انقلاب اسلامی ایران برای مردم دنیا ثابت شود.

خطیب جمعه طبس رمز تداوم امدادهای غیبی خداوند را حرکت مردم در مسیر حق دانست و افزود: تا زمانی که مردم در مسیر خدا حرکت و دین خدا را یاری کنند و از مردان خدا که امروز مصداق بارز آن مقام معظم رهبری هستند تبعیت کنند، به طور یقین خداوند متعال نیز این مردم را یاری می‌کند که به همین دلیل باید دقت کنیم تا جامعه به گناه و معصیت آلوده نشود.

وی همچنین از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مراسم گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه و همچنین شرکت‌کنندگان در همایش صحرای طبس تقدیر کرد.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: افرادی که متقاضی کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی می‌شوند باید هدف‌شان تنها رضای خدا و خدمت به مردم باشد و چنانچه ثبت‌نام آنها از روی هوای نفس یا برای استفاده مادی از این جایگاه باشد به طور یقین خسران دنیا و آخرت را در پی دارد.

وی اضافه کرد: مردم نیز باید با دقت، بررسی و مشورت، کاندیدهای شایسته را شناسایی کرده و به آن‌ها رأی دهند.

مهاجریان به سخنی از مقام معظم رهبری درباره انتخابات اشاره کرد که می‌فرمایند: «باید همه تسلیم قانون بوده و در مقابل قانون تمکین کنند. حوادثی که در سال ۸۸ پیش آمد و برای کشور ضرر داشت به این دلیل بود که کسانی نخواستند به قانون و رأی مردم تمکین کنند.»

گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و بیان شخصیت و گوشه‌ای از زندگی این حضرت و همچنین گرامیداشت روز زن و مادر، گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره)، گرامیداشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند، گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری(ره) و هفته معلم و روز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران، و گرامیداشت روز کار و کارگر، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =