(تصاویر) حواشی روز چهارم ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری

در چهارمین روز از ثبت‌نام کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حاشیه های جالبی همراه بود.

طبس نیوز: در چهارمین روز از ثبت‌نام کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با حاشیه های جالبی همراه بود.

امروز محمدرضا عارف، حداد عادل، اکبر اعلمی، علیرضا زاکانی، علی احمدی و محسن رضایی هم با حضور در ساختمان وزارت کشور به صف دواطلبان انتخابات پیوستند. همزمان با حضور سیاسیون و افراد سرشناس، بازار حاشیه ها داغ بود. درشکه سوار آمده بود. زنی با عینک آفتابی و کلاه بافتنی به رنگ سرمه‌ای آمده بود و می گفت: الیزابتم! قالیباف واقعی آمده بود. یکی دیگر از آلمان آمده بود.
امروز همچنین بانویی ۵۴ ساله برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد که خود را مدرس دانشگاه معرفی و اعلام کرد که عضو هیات رییسه کانون بانوان بازرگانی ایران است. یکی دیگر از بندرعباس آمده بود که می گفت: سواد ندارم ولی یک مقدار فقه خوانده ام! او می گفت: خانم ها را در کابینه ام راه نمی دهم.
بانوی دیگری به نام قدسی فرهوش با مراجعه به ستاد انتخابات برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. وی که دوست نداشت عکاسان از وی عکس بگیرند و تمایلی به گفت‌وگو با خبرنگاران نداشت، در گفت‌وگوی کوتاهی به خبرنگاران گفت که بازنشسته آموزش و پرورش و دارای مدرک نتحصیلی لیسانس است.
یک راننده لودر هم شناسنامه به دست آمده بود و می گفت: ساختمان تخریب می‌کنم، رنگ و شعار هم ندارم!
در بین سیاسیون اما هم حضور محسن رضایی خبر ساز شد. محسن رضایی به همراه جمعیتی سیصد، چهارصد نفری پیاده از مسجد دانشگاه تهران راهی ساختمان وزارت کشور شده بود. جمعیت شعار هایی در حمایت از محسن رضایی سر می دادند که البته با واکنش صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات هم روبه رو شد. در ادامه تصاویر مهر، ایسنا و فارس را از حواشی چهارمین روز ثبت نام دواطلبان انتخابات ریاست جمهوری را می بینیم:
———-
مرجع: فرارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =