مردم خراسان جنوبی منویات رهبر انقلاب در خلق حماسه سیاسی را محقق کردند

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی با حضور حداکثری در انتخابات منویات رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی را محقق کردند، گفت: مردم ایران بار دیگر جلوه‌ای از اقتدار و عزت نظام اسلامی را به دشمنان یادآور شدند.

طبس نیوز: عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی با حضور حداکثری در انتخابات منویات رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی را محقق کردند، گفت: مردم ایران بار دیگر جلوه‌ای از اقتدار و عزت نظام اسلامی را به دشمنان یادآور شدند.

به گزارش طبس نیوز محمد‌علی عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه حضور مردم استان خراسان جنوبی در انتخابات باشکوه و کم‌نظیر است، تاکید کرد: مردم این استان منویات رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی را محقق کردند و این حضور حداکثری تا پایان مهلت رای‌گیری ادامه دارد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم فهیم و با بصیرت ایران با آگاهی از حساسیت شرایط سیاسی در کشور و برای خنثی‌سازی توطئه‌های دنبال‌دار دشمنان ملت و انقلاب، به ایفای نقش پررنگ در تعیین سرنوشت سیاسی کشور خود می‌پردازند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: مردم ایران می‌دانند هر رای آنان که در صندوق‌های رای‌گیری ریخته میشود، سناریو‌های خصمانه قدرت‌های زیاده‌خواه عرصه بین‌الملل را بر هم‌می‌زند و معاد‌لات آنان برای ضربه زدن به انقلاب را خنثی می‌سازد.

نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: ملت همیشه در صحنه ایران هرگز به شهدای انقلاب و آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب پشت نمی‌کنند و با اقتدار بر پای اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌ایستند و حماسه حضور آنان نیز دلیل اثبات این وفا‌داری است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی، ادامه داد: مردم ایران بار دیگر جلوه‌ای از اقتدار و عزت نظام اسلامی را با رای بالای خود به نظام، به جهانیان یادآور خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =